کد خبر 1255550
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

قیمت سئو سایت چگونه محسابه می شود؟

سئو سایت به معیار های مختلفی مربوط است و نمی توان قیمت واحدی تعیین کرد، در واقع سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات است که با توجه به سایت شما این خدمات تعریف و قیمت گذاری می شود. اما این معیار ها کدامند؟

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت بر حسب سختی کلید واژه

این معیار خود به عوامل مختلفی همچون طول کلید واژه،میزان جستجو و میزان رقابت بستگی دارد، اما به طور کلی هرچه قدر کلیدواژه های شما کوتاه تر و پر رقابت تر باشد، طبیعتا هزینه ی بیشتری در بر خواهد داشت زیرا سئو کاران باید با رقیبان سر سخت تری رقابت کنند.

قیمت سئو سایت بر حسب جایگاه فعلی کلیدواژه

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سئو، رتبه فعلی کلیدواژه شماست، خب طبیعتا هرچه قدر کلیدواژه های شما رتبه ی بهتری داشته باشند کار متخصص سئو شما راحت تر خواهد بود و بر روی قیمت گذاری تاثیر مستقیم خواهد گزاشت.

تعرفه سئو برحسب زمان نتیجه دهی

خب براساس سختی کلید واژه شما یک حداقل و یک حداکثر زمانی برای نتیجه دهی کلید واژه های شما معیّن می شود، برخی از صاحبین کسب و کار برای بعضی از کلیدواژه هاشون ممکنه عجله داشته باشن و  نیاز باشه که تو تایم کمتری نتیجه بگیرن، خب برای زودتر نتیجه گرفتن باید یک سری فعالیت های مضاعف روی سایت انجام داد که هم به لحاظ تایم، وقت بیشتری رو از تیم میگیره و هم به لحاظ قیمت، قیمت بالاتری خواهد داشت

تاثیر نوع کسب و کار بر روی هزینه سئو

قطعا نمیتوان گفت که برای ورود به دانشگاه ، رشته مهندسی کامپیوتر با رشته فیزیک ، رتبه یکسانی بخواهند، در بهینه سازی سایت هم همین است، برخی کلیدواژه ها و صنف ها متقاضیان بیشتری در آن ها وجود دارد و همچنین رقبای قدرتمند تری وجود دارند، شما برای کسب بهترین نتیجه در نوع کسب و کار خودتون نیاز دارید که از رقباتون بهتر باشید، برای بهتر بودن هم نیاز به فعالیت بیشتر دارید، که همه ی این ها نکات موثری روی قیمت نهایی بهینه سازی سایت شما تاثیر گذار است.

قیمت سئو سایت

انتخاب شرکت سئو  یا استخدام سئو کار؟

یکی از مسائل و دغدغه های همیشگی صاحبین کسب و کار این بوده که برای سایت، سئو کار استخدام کنم یا پروژه سئو رو به یک شرکت سئو بسپارم؟

خب هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد، اما به طور کلی بخواهیم این مزایا و معایب را بررسی کنیم،به این نتیجه خواهیم رسید که انتخاب یک شرکت سئو معتبر خیلی کارآمد تر و مفید تر از استخدام سئو کار است.

اما چرا؟!خب دقت کنید نیرویی که شما احتیاج دارید اول ازهمه یک سری نیاز های اولیه ای دارد که شما باید آن هارا برطرف کنید،مانند فضای کار،یعنی همان میز و صندلی یا سیستمی که با آن کار کند،البته ممکن است شخص قبول کند که با خودش سیستم بیاورد، و از این دست نیاز ها.

شما با برطرف کردن تمام این نیاز ها تازه توانستید فضای کار مورد نیاز یک سئو کار را مهیا کنید، در صورتی که ممکنه سایت شما به بیش از یک سئو کار، یا به گرافیست جدا نیاز داشته باشد.

با در نظر نگرفتن فضای کار و امکان دور کاری باز هم شما نمیتوانید از صحت و کیفیت سئو پروژه تون اطمینان داشته باشید، زیرا شما تخصص کافی در این حوزه ندارید و نمیتوانید به خوبی نظارت کنید پس شما به یک متخصص در این زمینه هم نیاز پیدا خواهید کرد.این ها تماما مشکلاتی بودند که ممکن است برای استخدام متخصص سئو  با آن روبرو شوید.

اما چرا شرکت سئو؟! طبیعی است که وقتی شما با یک شرکت سئو قرارداد می بندید، دیگر دغدغه های فضای کار و نیروی ناظر نخواهید داشت، بلکه شما اطمینان حاصل میکنید که پروژه شما روند خود را به خوبی طی می کند.

شرکت مشاوره سئو

اگر برای تصمیم گیری مردد هستید و نمیدونید که کدوم گزینه رو انتخاب کنید، میتونید با تماس گرفتن با شرکت های متخصص در زمینه بهینه سازی سایت ، مشاوره رایگان بگیرید و تصمیمی گیری رو راحت تر انجام بدید. به دو دلیل حتما قبل از انتخاب، مشاوره بگیرید.

وقتی شما انتخاب اشتباهی داشته باشید هم ذهنیتتون نسبت به سئو و ثمرات سئو خراب میشود و هم اگر دوباره تصمیم گرفتید پروژه  را به جای دیگه ای بسپارید اون شرکت مجبور میشود که یک کار اضافه هم انجام بدهد، آن هم اصلاح کردن اشتباهات سئو کار قبلی می باشد.

قبل از انجام هرکاری وارد لینک شوید به صورت رایگان مشاوره بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس