کد خبر 1255270
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
یورش سهمگین کرونا بر قلب مازندران

۳۷ بیمار کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، ۷۹۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند و ۳۷ بیمار نیر در این مدت جان خود را از دست دادند.

مرگ ۳۰ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۴۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۴۰ نفر ترخیص شدند.

او افزود: ۲ هزار و ۶۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند

دکتر موسوی گفت: ۳۶۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۳۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

مرگ ۷ کرونایی در بابل

سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۱۹۶ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۱۳۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری و ۴۵ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به مرگ ۷ بابلی در این حوزه درمانی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    تیم مشرق! استدعای عاجل اینکه این درخواست رو منتقل کنید : توی فضای بسته مراسم عزا برگزار نشه. همون حیاط مدارس و فضای باز بهتره. وضع خوب نیست. تا دیر نشده کاری کنید.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      داداش یعنی چی فضای باز!!!!! مگه مجبوریم بتمرگیم تو خونه،انگار هیچکس حالش نیست چه فاجعه ای داره رخ میده تو این مصیبت شماها حرف از عزاداری میزنید؟ بخدا باید به مغز همه شک کرد اگه نقشه اینه که همه بمیرم یا جمعیت کم بشه اینو از اول می گفتیم پارسال نصف این کشتار نبود نماز جمعه تعطیل شد،امسال هنوز میگن با مراعات شیوه نامه میشه خدا از اینا نگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس