کد خبر 1255169
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
"دورهمی" مهران مدیری به ایستگاه پایانی رسید

آخرین رقابت شرکت‌کنندگان در فصل اول مسابقه "دورهمی" مهران مدیری در چالش اطلاعات عمومی طراحی و پخش شد، یکشنبه ۱۷ مردادماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش مشرق، قسمت پایانی فصل اول مسابقه "دورهمی" با اجرای مهران مدیری، یکشنبه 17 مردادماه ساعت 23 از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود تا برنده این دوره از مسابقه مشخص شود.

مسابقه "دورهمی" با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با رویکردی آموزشی بر پایه بالا بردن اطلاعات عمومی، با حضور علاقه‌مندانی که می‌خواستند این چالش را تجربه کنند و به سؤالاتی فرهنگی، هنری، ادبیات، تاریخ و… پاسخ بدهند، به کار خود در فصل اول پایان می‌دهد.

در این رقابت، 24 نفر از شرکت‌کنندگان که توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند، با حضور در مرحله دایره و ربات و طی چند برنامه به نیمه نهایی و فینال رسیدند.

"دورهمی" در چالش اطلاعات عمومی طراحی و پخش شد و در این سه قسمت، افراد برگزیده و برنده نهایی خود را معرفی می‌کند.

سه قسمت پایانی این فصل جمعه تا یکشنبه 15، 16، 17 مرداد ماه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    7 2
    الحمدلله
  • ناشناس IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    6 15
    آقای مدیری آنقدر بدم میاد ازت که انسان خود فروخته ولوس وپاچه خوار هستی یعنی اشغال ترین کسی که دیدم در شبکه ها شما هستید بی معنی وبا چرب زبانی که داری وخرفهای مفت وبا پررویی تمام میایی حرف می زنی مردم بنده خدایا فکر می کنند شما باشرف هستی در صورتی که اینطور نیست
    • مهدی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      2 2
      ساکت.اتفاقا تو پاچه خوار بیگانه ها هستی نه کسی که در این شرایط سخت خنده به لب مردمش می اوردخودفروخته و بی شرف خود تو هستی به تمام معنا .
    • FR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 0
      زمانی که در کشور حرکتی برای مقابله با سگ بازی و سگ گردانی شروع شده آقای مهران مدیری با گذاشتن عکس خود که یک سگ را در آغوش گرفته این حرکت را به سخره گرفته است برغم این حرکت هنجارشکن جا داشت که مسئولان به حرکت ضد ارزشی واکنش نشان دهند یک زمانی محمود شهریاری که هشت سال بعنوان خبرنگار در خط مقدم جبهه حضور داشت تنها عکس ایشان در یک عروسی باعث شد وی ممنوع التصویر شود ولی رامبد برای زایش همسر به کانادا تشریف می برند و مدیری سگ بغ می کند ولی واکنشی دیده نمی شود این رویه را چگونه باید تفسیر کرد؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 1
      این مرد تونست هموطنای خودش رو توی این هشت سال سخت خوشحال کنه، ادبیات شما به دور از ادب هست هموطن عزیزم.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      1 0
      شما واقعا حالا بیرون کشوری یا فیلترشکنت روشنه ای پی الکی داری،هر وقت اومدی داخل یا دلت خواست واقعا باور کنیم داخل و مشکلات داخل برات مهمه دست به کار شو یعنی الان گودرز رو به شقایق ربط نده،شعر نگو‌.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      ناشناس 17:26 ما هم از تو بدمون میاد.چون خسته شدیم دیگه از پریدن به پر و پای هم دو ساله یه ویروس کل دنیا رو فلج کرده مثه برگ پاییز مردم دنیا میریزن زمین پرپر میشن هنوز امثال تو آدم نشدن انقده شر به پا نکنن انقده نفرت پراکنی نکنن انقده هر کس و ناکس رو در نظر مردم خوار و کوچک نکنن...خدا تو قران گفته اونی که عزت میده و میگیره فقط و فقط خداست....پس مقابل خواست خدا قد علم نکن...خدا از درون هرکس بیشتر از من و تو خبر داره...عزت زیاد.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      ما از مدیری خوشمون میاد به خودمون مربوطه ،شمام بدت بیاد به ما ربطی نداره.
  • مهشید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    آقای مدیری یه دونه ای برای این مردم افسرده قهرمان لبخند هستی سایتون مستدام
  • انسیه صابری IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    من که از بینندگان این مسابقه هستم و خیلی هم اطلاعاتم بالا رفت ،آقای مدیری موقر و حرفه ایست و همه برنامه هاش هم پر طرفدار،سلامت و برقرار باشه انشاءالله
  • معلم IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    ان شاالله فصل دوم شهرستانی ها هم که به مصاحبه دعوت شدن را شرکت دهید
  • شعله IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 0
    مهران مدیری یک دونه است از هنرمندان واقعی مملکت است است که خنده به لب اوردودلمان شاد کرد
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    من از سگ نگه داشتن توی خونه بدم میاد از سگ گردانی توسط تازه به دوران رسیده ها که فکرمیکنن همینکه قلاده بندازن بیارن بیرون کافیه،بلد نیستن فرهنگشو ندارن چطور حیوان خانگی داشته باشن،مزاحمت نشه تو آپارتمان و پارک و خیابان برای مردم نمیفهمن یعنی چی،نمیدونن تو کشورهای دیگه طرف پی پی سگ رو باید خودش برداره در سطل زباله مخصوص بریزه،اینجاکفکر میکنن خیلی با کلاسن...از همه اینا بدم میاد ولی دلیل نمیشه از خود این حیوان باوفا که از خیلی آدما با محبت تر و بهتره بدم بیاد. سگ حیوان خیلی باوفا و با محبتیه...آقای مدیری هم طبعا به عنوان حامی رسمی محیط زیست و حیوانات نمیتونه عکس با یک سگ بذاره درحالیکه یک چماق دستش باشه سر سگ کوبیده باشه...میفهمی پس بیخودی اراجیف نباف،از دنده چپ صبح پا شدی گفتی حالا به کی گیر بدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس