کد خبر 1255063
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
گودرزی: نظمی در حدی نبود که برکنارم کند یا استعفایم را به او بدهم/ این سیستم مدیریت با تشکر و قدردانی بیگانه است! + نامه استعفا

معاون حقوقی سابق باشگاه تراکتور گفت: مدیرعامل باشگاه در حدی نبود که من را برکنار کند یا حتی استعفایم را به او بدهم، به همین دلیل نامه استعفا را مستقیم به زنوزی دادم.

به گزارش مشرق، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور روز یکشنبه در مراسم معارفه فراز کمالوند با اعلام خبر جدایی اسماعیل گودرزی از سمت معاونت باشگاه تراکتور، گفت: «اسماعیل گودرزی دیگر در سمت معاونت حقوقی باشگاه فعالیت ندارد».

اسماعیل گودرزی درباره دلیل جدایی‌اش از باشگاه تراکتور اظهار داشت: ظاهراً این سیستم با تشکر و قدردانی از زحمات اشخاص هرچند به تظاهر بیگانه است، ولی دست به تخریبش عالی است. حضور من در تراکتور زمانی بود که باشگاه بدون مدیرعامل بود و نظمی هم در باشگاه حضور نداشت. من با درخواست شخص زنوزی که دوست و برادرم است با تمام وجودم در کنارش هستم و به دلیل اینکه وکیل شخصی ایشان هست، برای کمک به باشگاه وارد میدان شدم. هر چند قبل از انتصاب به‌عنوان معاون حقوقی باشگاه، برخی از امور حقوقی را عهده‌دار بودم. تغییرات فراوان مدیریتی در باشگاه تراکتور برای اعتلای باشگاه صورت می‌گیرد، ولی بعید نیست که شخصی اشتباه بر مسند مدیریت قرار بگیرد. این در حالی است که این باشگاه مدیران کارآمدی مانند علیپور و اسدی داشته است که سایر مدیران عامل باشگاه در مقابل آنها محلی از اعراب نداشته و ندارند.

بیشتر بخوانید:

مربی خارجی تراکتور مشخص شد

وی افزود: زمانی که نظمی به باشگاه آمد، علیرغم سابقه مدیرعاملی، متوجه عدم وجود رفتار حرفه‌ای و فنی او شدم. از طرفی او در جایگاهی نبود که بنده را برکنار کند یا حتی استعفایم را به او بدهم. قبلاً به دلایلی که در متن استعفایم گفتم از ادامه همکاری با سیستم مدیریت فعلی خودداری و دلایلم را به زنوزی ارائه کردم. هر چند هیچ اشاره‌ای به آن نشده است و مستقیماً لفظ برکناری را برای من به کار برده‌اند. نظمی به دنبال زیرمجموعه‌ای بود که بی‌چون و چرا مدیریت او را حتی به غلط دنبال کند که همین پرونده‌های فراوان شکست خورده تبعات همین دیدگاه است. من حتی به قیمت زیان خودم حاضر به اطاعت از این روش مدیریت غلط نبودم، هر چند تا امروز این‌ مسائل در باشگاه بوده است. اتفاقاتی در باشگاه افتاده است بدون اینکه ذره‌ای مسائل حقوقی در آن نقش داشته باشد. هیچکدام از مشکلات حقوقی باشگاه هم ارتباطی به من ندارد و از قبل به خاطر همین مدیریت اشتباه ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده‌های بین‌المللی در اختیار او بوده یا خیر، گفت: پرنده‌هایی که مشکلش به روز بود و هنوز در جریان بود در اختیار من قرار داشت. مثلاً پرونده‌های جریانی در اختیار من بود، ولی پرونده‌های مثل واسعی و منصوریان و کادر فنی ایشان که قطعی شده بود، در اختیار من نبود، چون دیگر نمی‌توانستیم کار حقوقی در موردشان انجام دهیم و باید بخش اجرایی به آنها می‌پرداخت.

معاون حقوقی سابق باشگاه تراکتور در مورد دلیل استعفایش عنوان کرد: به دلیل اینکه سیستم مدیریت و اعضای هیئت مدیره برای باشگاه بزرگ تراکتور ناکارآمد بودند و رفتار و کارها مثل سابق غیرعلمی، غیر فنی و غیر ورزشی و در سطح تیم لیگ دسته سوم بود، استعفا دادم. به طور کلی مباحث حقوقی از بحث مدیریت هم مهمتر است و در واقع تحکیم‌کننده و تقویت‌کننده هر سیستمی است که در باشگاه تراکتور هیچ منزلتی به امور حقوقی قائل نیستند. مدیرعامل و هیئت مدیره تماماً کارهای اشتباه سابق را ادامه می‌دهند و در آخر تیر پیکان انتقادات، تیم حقوقی را هدف قرار خواهد داد، به همین دلیل خودم کناره‌گیری کردم. نحوه مدیریت غیرحرفه‌ای و سنتی باشگاه همین اندازه گویاست که این سیستم با تشکر و قدردانی از افراد دخیل در باشگاه بیگانه است. به جای تشکر، سریعاً دست به تخریب می‌زنند و در حالی که اگر زیرمجموعه مشکلی داشته باشد با تغییر و جابه‌جایی باید آن مشکل مرتفع شود، اما هر روز شاهد بزرگ‌تر شدن مشکلات سابق و انتصابات جالب توجه برای باشگاه بزرگ تراکتور هستیم.

تیم فوتبال تراکتور تبریز , فوتبال ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    این ادبیات من رو یاد مصلحی وزیر اطلاعات وقت میندازه، مملکت بی صاحاب و قاراشمیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس