خطیب زاده

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تهدید رژیم صهیونیستی به اقدام نظامی علیه ایران تصریح کرد: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد، ما را نیازمایید.

به گزارش مشرق، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در توئیتی در پاسخ به تهدید رژیم صهیونیستی نوشت: رژیم اسرائیل در مورد تازه‌ای از نقض فاحش قوانین بین‌المللی، حالا بی‌شرمانه ایران را به اقدام نظامی تهدید می‌کند.

وی افزود: این رفتار شرارت بار از حمایت کور غرب نشأت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: ما به روشنی اعلام می‌کنیم هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد. ما را نیازمایید.

سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این نیز بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان را مشکوک خواند و نسبت به هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

رژیم صهیونیستی و مقام‌های کشورهای غربی با بیان ادعاهای اثبات‌ نشده حمله به نفتکش مرسر استریت را به ایران نسبت داده‌اند. شورای امنیت سازمان ملل متحد هم قرار است روز جمعه در نشستی پشت درهای بسته حمله به یک کشتی تحت مدیریت رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهد.

«زهرا ارشادی» معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت با اشاره به اظهارات تحریک آمیز اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و تهدید به استفاده از زور، به این رژیم هشدار داد که منتظر عواقب تمام ماجراجویی‌ها و محاسبات نادرست احتمالی خود باشد.

 در پی طرح اتهامات بی اساس علیه ایران طی روزهای اخیر، «محسن بهاروند» سفیر ایران در لندن نیز در نامه‌ای به دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی این اتهامات بی اساس را محکوم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    10 2
    اسرائیل وحشی انهایی که باسایه جنگ دروغین دارایی ایران را به باد دادند به پستو خزیدند اگر برای نابودی عجله دارید بفرمائید ما آماده هستیم.وحشی های بی پدروماادر
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    9 1
    آیا نخست وزیر اسرائیل فکر کرده دنیا جنگل است و او رئیس جنگل ؟؟؟؟
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      7 0
      بعد از شکست آلمان نازی و هیتلر و پیروزی متفقین ( متحدین یهود ) در جنگ جهانی دوم واقعا" هم جهان تبدیل به جنگلی شده که موش های کثیف صهیونیست در این جنگل توهم قدرت و سلطان بودن پیدا کردند ، تنها راه بقا و حیات در این جنگل همان قوی شدن قدرتمند شدن ایران عزیز هست، که البته هم قوی و قدرتمند هستیم باید هر گونه تسلیحاتی که دشمنان ایران و ایرانیان دارند ما نیز داشته باشیم و به حمدالله به همت فرزندان ایران بزرگ داریم، خوبش رو هم داریم ، تا باشد به وقت لزوزم در زمان و مکان که لازم باشد دشمنان ایران را حیرت زده و شکست خورده و ملتمس خواهیم کرد .. فدایی دارد این خاک کهن ایران زمین
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 0
    اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 1
    واکنش قاطعتون رو هم دیدیم
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      3 0
      زدیم کشتی اربابتونو ترکوندیم دارید هنوزم وراجی میکنید ؟؟؟؟؟
    • امید IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      احمق نباید علیه جمهوری اسلامی موضع بگیری باید علیه اسرائیل موضع بگیری
  • DE ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    ایران از اسرائیل بابت این اتهامات نارو و تهمت باید ادعای خسارت و جریمه بکنه!
  • US ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 0
    انتقام سخت
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    اسرائیل هیچ غلطی نمیتواند بکند اما ما باید حساب شده عمل کنیم عملا حملات جعلی در بندر امارات وحمله به کشتی اسرائیل در دریای عمان وعقب کشیدن امریکا از تیر رس موشکهای ما ‌شلوغی های جنوب یک سناریو است اسرائیل میخواهد مارا با اعراب درگیر کند وخودش با اعراب متحد شود ودر این درگیری امریکا از هوا آنها را حمایت کند هدف زیر ساخت‌ها ی صنعتی واجتماعی ماست مانند عراق درست است که ایران صدمه شدید به طرف مقابل یعنی اعراب واسراییل میزند اما در آخر امریکا برنده بازی است بدون درگیری مارا به سوریه وعراق تبدیل میکند که گشنه یک لقمه نان باشیم اگر سیاستمداران درست بازی کنند این ورق به نفع ما بدون درگیری برمیگردد امریکا ازمنطقه خارج میشود ،اعراب با اسرائیل متحد نظامی نمیشوند واسرائیل هم به مرور زمان منزوی ومستهلک میشود باید با احتیاط ‌محکم این مرحله را طی کنیم
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    شما چقدر بی انصافید مفسدین رفیق گرمابشونرا از دست دادند....سال نودو دو رابطه ایران وانگلیس بسیار سرد شد با امدن روحانی اولین کار دلجویی از ان وبرقراری رابطه ویژه گردید تااعتماد سازی شود امروز با تغییر دولت اسراییل هر شب خواب اشفته موشک سرگردان میبینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس