کد خبر 1254920
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

یک دکتر مغز و اعصاب سعی می کند با استفاده از روش های درمانی مختلف مانند استفاده از دارو یا عمل های جراحی، مشکلات فرمانده بدن را رفع کند.

معرفی خدمات دکتر مغز و اعصاب

یک متخصص و یا جراح مغز و اعصاب می تواند به تمام مشکلات اعصاب مرکزی و محیطی بدن یک بیمار رسیدگی کند و بیمار را با استفاده از روش های درمانی مختلف مانند عمل های جراحی و یا داروهای خاص درمان کند. ما در این مقاله قصد داریم به خدمات یک دکتر مغز و اعصاب و بیماری های رایج و قابل درمان توسط او بپردازیم.در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم تا در آن لیست کامل پزشکان متخصص مغز و اعصاب را مشاهده نمایید.

معرفی خدمات دکتر مغز و اعصاب

دکتر مغز و اعصاب 

یک دکتر مغز و اعصاب به درمان چه بیماری هایی می پردازد؟

گاهی به یک پزشک مغز و اعصاب، لقب متخصص و یا جراح مغز و اعصاب می دهند. خدماتی که یک متخصص و یک جراح مغز و اعصاب به بیماران ارائه می کنند با یکدیگر متفاوت هستند. اما به نوعی می توانند مکمل هم باشند و با یکدیگر همپوشانی کنند.

این افراد می توانند به درمان بسیاری از بیماری های اعصاب مرکزی موجود در مغز و یا اعصاب محیطی موجود در کل بدن بپردازند.

به طوری که یک متخصص مغز و اعصاب به درمان بیماری هایی که نیاز به عمل جراحی ندارند، مانند صرع، مشکلات حافظه، آلزایمر، سکته و ... می پردازد. اما یک جراح مغز و اعصاب به درمان بیماری های انسداد عروق، آسیب های مغزی و نخاعی، برطرف کردن تومورهای مغزی، جراحی های مربوط به ستون فقرات و ... می پردازد.دکتر متخصص مغز و اعصاب در کرمان ، یزد و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

در بعضی مواقع یک متخصص مغز و اعصاب بیماران را به جراح مغز و اعصاب ارجاع می دهد و در برخی موارد نیز جراح مغز و اعصاب با توجه به تشخیص بیماری از سمت متخصص، بیمار را درمان می کند.لیست پزشکان متخصص مغز و اعصاب شیراز و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

معرفی خدمات یک جراح مغز و اعصاب

یک جراح بعد از تشخیص بیماری سعی می کند بهترین روش درمانی را برای بیمار در نظر بگیرد. گفتنی است این فرد دوره های پیشرفته ای از علم مغز و اعصاب را گذرانده است.

این دکتر مغز و اعصاب می تواند به درمان تومورهای خوش خیم و بدخیم مغزی، سردردهای طولانی مدت همراه با حالت تهوع، اختلالات حافظه، بیماری ام اس، پارکینسون، تومورهای موجود در ستون فقرات، نخاع، پارگی های آرتروز گردن، دیسک کمر، اختلالات حرکتی و ... بپردازد.لیست پزشکان متخصص جراحی ستون فقرات در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

از دیگر بیماری هایی که این دکتر مغز و اعصاب به درمان آنها می پردازد، می توان به ضربات مغزی که در اثر تصادفات ایجاد می شوند، سرطان های مغزی، نقص های مادرزادی و ... اشاره کرد.

این فرد سعی می کند با استفاده از نوار مغر، توموگرافی، آنژیو گرافی، نمونه برداری از مایعات موجود در مغز، سی تی اسکن و ام ار آی نوع بیماری، افراد را تشخیص دهد و در موارد لزوم نسبت به جراحی آنها اقدام کند.

به طور کلی یک جراح مغز و اعصاب می تواند تمام بیماری های قابل درمان توسط متخصص مغز و اعصاب را درمان کند. اما بیشتر به درمان بیماری هایی که نیاز به جراحی دارند، می پردازد.

 در این میان افرادی که با بیماری های مغز و اعصاب دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است ابتدا به یک متخصص و سپس در صورت نیاز به یک جراح مغز و اعصاب مراجعه کنند.

معرفی خدمات دکتر مغز و اعصاب

دکتر مغز و اعصاب 

معرفی خدمات دکتر مغز و اعصاب در سایت پی جو

سایت  پی جو در جهت ارائه خدمات و آسان کردن دسترسیبه پزشکان متخصص طراحی شده است. افراد مختلف به خصوص بیماران در هر نقطه از کشور می توانند با مراجعه به سایت پی جو فهرستی از پزشکان مورد نظر خود در تخصص های مختلف درمانی مانند دکتر مغز و اعصاب را مشاهده و اینترنتی ثبت نوبت کنند.

در سایت پی جو پزشکان متخصص مغز و اعصاب دارای صفحه اختصاصی بوده که شامل معرفی خدمات وسوابق پزشکان می باشد همچنین سایت پی جو پزشکان معتبر متخصص مغز و اعصاب و سایر تخصص های پزشکی را در شهرهای مختلف به شما معرفی مینماید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس