کد خبر 1254046
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
آمریکا

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) با انتشار فهرست جدیدی به عنوان کشورهای پرخطر به لحاظ شیوع دلتا کرونا، به شهروندان خود هشدار داد که از سفر به این کشورها خودداری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) با انتشار فهرست جدیدی به عنوان کشورهای پرخطر به لحاظ شیوع نوع جدید ویروس کرونا موسوم به دلتا، از شهروندان خود خواست تا از سفر به این کشورها پرهیز کنند.

در این فهرست، ۱۶ کشور و جزیره از جمله آندورا، یونان، ایران، ایرلند، قزاقستان، لیبی، مالت، لسوتو و کوراسائو، جبل الطارق، گوادلوپ، جزیره من، مارتینیک، سن بارتلمی، جزایر ویرجین ایالات متحده و جزایر سن مارتن قرار دارند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا با اشاره به اینکه سفر به این کشورها و جزایر به دلیل تعداد بالای موارد ابتلاء به کووید -۱۹ خطرناک است، به شهروندان خود هشدار داد که از سفر به کشورهای یاد شده خودداری کنند.

این در حالیست که آمریکا طی روزهای گذشته، با شدیدترین بحران مربوط به افزایش تعداد بیماران و جانباختگان کرونایی دست و پنجه نرم می‌کند؛ بحرانی که انتقادهای گسترده‌ای را متوجه دولت «جو بایدن» کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    سران آمریکا از بغض کینه نسبت به ایران به شر و ورگویی افتاده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس