کد خبر 1253485
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
واردات خودرو نمایه

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دنده‌ای، تیبا صندوق‌دار، تیبا۲ و سایپا۱۵۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  افزود: هم‌اکنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذکور با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ هستیم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحویل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است که این اقدامات حاکی از پایان معضل تأخیر در تحویل این محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضایت مشتریان را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رشد ۵۸ درصدی خودروهای دپویی در بهار ۱۴۰۰

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریع‌تر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای روش‌های متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.

به گفته وی تحویل زودتر از موعد این خودروها برای نخستین‌بار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخیر در ایفای تعهدات مواجه بوده، بیانگر عزم جدی این گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضایت مشتریان است.

کاظمی تأکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتریان سایپا، زودتر از موعد تحویلِ درج شده در بخشنامه‌های فروش و قراردادها، تخصیص می‌یابد و قصد داریم با تسری آن به سایر محصولات گروه، برای همیشه پرونده تأخیر در تحویل خودروهای مشتریان را ببندیم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزایش تولید و برنامه‌ریزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخ‌گوی نیازهای موجود در بازار مصرف‌کنندگان واقعی بازار خودرو کشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس