فن زیبای گرایی

در دومین روز از رقابت های کشتی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در فرنگی ساروی و گرایی به مصاف رقبا رفتند و با شکست در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماندند.

به گزارش مشرق، در دومین روز از رقابت های کشتی سی و دومین دوره بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو محمد علی گرایی و محمدهادی ساروی دو فرنگی کار ایران به مصاف رقبا رفتند. در پایان هردو ملی پوش به دیدار رده بندی رفتند. امین میرزازاده هم با شکست مقابل کایالپ مدال برنز را از دست داد و پنجم شد. روز گذشته علیرضا نجاتی در ۶۰ کیلوگرم حذف شد.

محمد علی گرایی وزن ۷۷ کیلوگرم

در وزن ۷۷ کیلوگرم  کشتی فرنگی محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی در دور اول با فلورس پنا از کوبا مبارزه کرد و با یک عملکرد قابل قبول با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. گرایی در یک چهارم نهایی با بوزو استارسویچ از کرواسی دیدار کرد و در حالی که تا دقیقه آخر ۵  بر یک از حریف عقب بود توانست با اجرای یک فن زیبا و عجیب مسابقه را با نتیجه ۵-۵ ببرد و با شایستگی به نیمه نهایی برسد. (فیلم مبارزه جذاب گرایی و حریف کروات)

کاپیتان تیم ملی در نیمه نهایی المپیک به مصاف تاماش لورینچ از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵  مقابل این حریف شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. ( فیلم مبارزه گرایی و حریف مجارستانی در نیمه نهایی)

محمدعلی گرایی- کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی- کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی- کشتی فرنگی

محمد هادی ساروی وزن ۹۷ کیلوگرم

 محمدهادی ساروی در اولین مبارزه خود در وزن ۹۷ کیلوگرم با آدم بودجملین از الجزایر کشتی گرفت و با نتیجه قاطع و امتیاز عالی ۹ بر صفر حریف را شکست داد و به دور بعد رفت.

او در یک چهارم نهایی المپیک با کریل میلوف از بلغارستان مبارزه کرد و ۶ بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید.

ساروی در نیمه نهایی وبه مصاف آرتور الکسانیان نامدار رفت و با نتیجه ۴ بر یک به قهرمان دوره گذشته المپیک باخت و به رده بندی رفت.

محمدهادی ساروی- کشتی فرنگی

محمدهادی ساروی- کشتی فرنگی



امین میرزازاده وزن ۱۳۰ کیلوگرم

میرزازاده در اولین مبارزه روز دوم به مصاف الکسوج از رومانی رفت و با پیروزی ۵ بر یک مقابل این  حریف به دیدار رده بندی رفت. او در کشتی بعد با رضا کایالپ مبارز مطرح ترکی دیدار کرد و ۷ بر ۲ باخت و به برنز نرسید.

میرزازاده روز گذشته در دور اول با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی گرفت و مقابل نفر سوم جهان ۶ بر صفر پیروز شد. او در دور دوم با میهاین لوپز کشتی گیر مطرح کوبایی که پنجمین المپیک خود را تجربه می کند مبارزه کرد و ۸ بر صفر شکست خورد. در نیمه نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک رضا کایالپ از ترکیه و میهاین لوپز از کوبا به مصاف هم رفتند که در نهایت لوپز فینالیست شد. با این نتیجه امین میرزازاده کشتی گیری ایرانی که در یک چهارم به لوپز باخته بود به شانس مجدد رفت و فردا باید برای کسب مدال برنز رقابت کند.

امین میرزازاده در کشتی فرنگی المپیک

امین میرزازاده در کشتی فرنگی المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس