مقاومت

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن اعلام همبستگی کامل با اهالی قدس و کرانه باختری، از آنها خواستند که زمین را زیر پای صهیونیست‌ها به آتش بکشند.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز (یکشنبه) بیانیه‌ای درباره آخرین تحولات فلسطین صادر کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، در این بیانیه آمده، جنایات، تجاوز و گردنکشی رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌های ساکن قدس و محله «شیخ جراح» در حال افزایش است و طی روزهای اخیر چهار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در محله شیخ جراح، این محله را تحت محاصره کامل خود درآوردند.

گروه‌های فلسطینی در ادامه ضمن اعلام همبستگی کامل با فلسطینی‌های ساکن قدس و کرانه باختری، افزودند، مقاومتی که از شما در نبرد «سیف القدس» دفاع کرد تنهایتان نمی‌گذارد.

در ادامه این بیانیه، فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و قدس به روشن نگهداشتن شعله مقاومت در تمامی نقاط تماس با رژیم اشغالگر صهیونیستی و به آتش کشیدن زمین زیر پای صهیونیست‌ها فراخوانده شده‌اند.

مقاومت فلسطین همچنین اعلام کرد، آمریکا همواره در خط اول دفاع از رژیم صهیونیستی بوده و حساب باز کردن بر روی تغییر دولت‌ها برای بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین (از طریق گفت‌وگو) سراب است.

نبرد سیف القدس در ماه می سال جاری میلادی (۲۰۲۱) و در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    شیطان بزرگ و صهیونیست ها هیچوقت عقب نمی کشند. جان و مال و خاک و آب و ناموس هیچ کجای دنیا برای آنها ارزشی ندارد و نخواهد داشت. این دشمن فقط و فقط باید به نابودی کامل برسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس