کد خبر 1225583
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
بازداشت

نظامیان صهیونیستی دست به بازداشت‌های گسترده‌ در شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی زده و صبح امروز ۳۲ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، پس از اعلام آتش‌بس نبرد «سیف القدس»، نظامیان رژیم اشغالگر، اقدام به بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری، قدس و اراضی ۱۹۴۸ کردند.

نبرد سیف القدس با پیروزی مقاومت به پایان رسید اما دغدغه‌ها همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی از زمان پایان نبرد، اقدام به دستگیری‌های گسترده فلسطینیان ساکن کرانه باختری و ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده است.

در میان افراد دستگیر شده اسامی برخی از اسرای آزاده همچون شیخ خضر عدنان به چشم می خورد. این اقدام رژیم صهیونیستی به سبب مشارکت این افراد در انتفاضه بود.

در همین راستا هشتگ #انقذو_عرب_۴۸ (به داد عرب ۴۸ برسید) برای حمایت حمایت از ساکنان مناطق ۴۸ ترند شد.

به گفته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی «این، انتقام رژیم صهیونیستی از مردم ۴۸ و کرانه باختری پس از شکست در جنگ است».

در همین راستا نظامیان صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ خرداد) برای چندمین‌بار پس از آتش‌بس، دست به بازداشت‌های گسترده‌ در مناطق مختلف کرانهٔ باختری، قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی زده و ۳۲ فلسطینی را بازداشت کردند.

به‌گفته باشگاه اسیران فلسطینی تعداد دستگیرشدگان در  مناطق مختلف فلسطین از آوریل گذشته تا ۲۶ می ۲۰۲۱ به بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ تن می‌رسد که از این تعداد ۵۵۰ تن از ساکنین قدس و  ۱۵۵۰ تن از ساکنین اراضی اشغالی ۴۸ بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس