رهبر کره شمالی به فرماندهان ارتش دستور آماده باش داد

رهبر کره شمالی به فرماندهان نظامی این کشور دستور آماده باش در برابر تهاجم دشمن را داد و از آنها خواست تا آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک دوره آموزش نظامی برای فرماندهان و افسران ارتش خلق این کشور، از آن‌ها خواست تا برای «واکنش تهاجمی و فعال در برابر تحریک‌های دشمن» در آمادگی کامل به سر ببرند.

کیم جونگ اون در این کارگاه از افسران نظامی خواست تا در برابر هرگونه تهدید از سوی دشمنان در آماده باش کامل به سر ببرند.

بیشتر بخوانید:

پنتاگون مدعی باز بودن درهای دیپلماسی به روی کره‌شمالی شد!

در این گزارش به نقل از خبرگزاری رسمی و دولتی کره شمالی گفته شده است: کیم جونگ اون به این مساله اشاره کرد که حضور نیروهای متخاصم به صورت سیستماتیک باعث تقویت ظرفیت‌های ارتش کشور برای انجام حملات پیشگیرانه و افزایش فعالیت‌ها و مانورهای نظامی برای مقابله با تهاجم‌های خارجی می‌شود.

رهبر کره شمالی در ادامه همچنین از سربازان کشورش خواست تا زندگی خود را وقف محافظت از مردم کره شمالی و اموال آن‌ها کنند.

پیش از این، یک نشریه تبلیغاتی کره‌ شمالی نسبت به اجرای مانورهای نظامی مشترک کره‌جنوبی با ایالات متحده هشدار داد و گفت این مانورها و صلح در یک جا نمی‌گنجند.

این هشدار در شرایطی منتشر شد که انتظار می‌رود کره‌ جنوبی و آمریکا ماه اوت مانورهای مشترک نظامی برگزار کنند. وزارت دفاع سئول پیشتر گفته بود که این متحدان در حال رایزنی در مورد زمان و چگونگی برگزاری مانور نظامی سالانه خودشان در تابستان هستند.

کره‌ شمالی همواره مانورهای نظامی سئول و واشنگتن را به عنوان تمرینی برای حمله به پیونگ‌یانگ محکوم کرده و از آمریکا خواسته است به سیاست خصمانه خود پایان دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس