برجام نمایه

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هزینه زیادی به جهت نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد آنان به غربی‌ها دادند و روحانی و دولتش باید پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آیندگان باید از تجربه اعتماد به غرب استفاده کنند و در این دولت هم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، گفت: دولتمردان در این هشت سال خودشان را به خواب زده بودند و از تجربه بدعهدی غربی‌ها و به ویژه مقامات آمریکا در گذشته درس نگرفتند و عجله زیادی برای مذاکره و توافق با غربی‌ها و مقامات آمریکا داشتند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا؛ قابل اعتماد یا غیرقابل اعتماد؟

وی بیان کرد: دولت روحانی می‌دانست این روندی که در ارتباط با غربی‌ها در مذاکرات برقرار کرده است، نتیجه‌ای برای ما ندارد و به نفع کشور و ملت نیست اما در تمام این مدت خودشان را به خواب زده بودند و نمی‌خواستند باور کنند که آمریکا و غربی‌ها بدعهد هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه هشت ساله دولت روحانی نشان داد که اعتماد به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یک خطای بزرگ است. ما هیچ نتیجه‌ای از این اعتمادی که دولت روحانی به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی داشت، نگرفتیم و همه سیاستمداران فعلی و آینده کشور باید از این تجربه درس بگیرند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: همچنین کشورهای منطقه و جهان هم باید از تجربه ایران درس بگیرند و بدانند که به هیچ وجه نمی‌توان به آمریکا و برخی از کشورهای غربی اعتماد کرد و آنان نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و به تعهداتشان عمل نمی‌کنند.

وی گفت: نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد زیاد آنان به غربی‌ها باعث شد که هزینه‌های سرسام آوری از هر حیث به کشورمان تحمیل شود و مردم هزینه این نگاه غلط دولتمردان را پرداخت کردند و بنابراین شخص رئیس جمهور و دولتمردان باید در این باره پاسخگو باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه ها.... رو که اون رو.... را به ملت قالب و عالب کرد.
  • TR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    والا مردم با جان و مال و آسایش خود هزینه اعتماد به مسئولین دولت تدبیر را سخت پرداخت کردند
  • پری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    کسانی که که این هزینه را با اعتما به آنها به مردم تحمیل کردند باید جوابگو باشند
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      ریشش بازم به خود مردم میرسه
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مردم هزینه دادند آقایان در سفر و ....خوش گذروندند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بله، و الان همونا میخوان بازخواست بانیان وضع موجود رو ببینن. اگر مثل تاجگردون رفتن یه جا دیگه و نجومی گرفتن یعنی شما تنبلترین مجلس تاریخ انقلاب خواهید بود. چند ماه اینده معلوم میشه بانیان وضع موجود بازخواست میشن یا به نهادهای دیگه میرن و همچنان مشغول خدمت! به مردم میشن.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      بازخواست میشن بعدش تنبلترین مجلس مجلس دهم بود
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    جمع کنید خودتونو ... تا کی مثل بچه ها خرابکاری کنیم بندازیم گردن دیگری . مردم هزینه انتخاب غلط خودشونو دادن. مردم به جریانی اعتماد کردن که به غرب اعتماد داشت یعنی مردم به غرب اعتماد کردن نتیجشم دیدند و دیدیم.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      دقیقا‌،مردم بخاطر کنسرت و ترس از رییسی و سلبریتیها رای دادن و الان باید توبه و جبران مافات کنن
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مردم هزینه بی بصیرتی وتسلیم شیطان شدن را دادند اصلاح طلبان به راه خیانت خود پایدارند از خدا بریدن واتکا به شیطان کردن ثمری جز خفت نکبت خواری ندارد
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      دقیقا،الان اون دسته از مردم که توبه نکردن و بهونه گیری میکنن باید توبه کنن و جبران مافات کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس