مجلس

من و تو درحالی با انتشار یک تصویر از مخالفت نمایندگان از تصویب یک طرح مدعی ذوق‌زدگی آن‌ها شده که با علامت دستشان مخالفت خود از تصویب طرح را نشان می دهند.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی روز گذشته به اصل هشتادوپنجی شدن طرح حمایت از کاربران فضای مجازی رای داد و قرار شد تا در کمیسیونی مشترک این طرح بررسی شود.

این موضوع، واکنش‌های گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور به همراه داشت؛ عده بسیاری گمان می‌کنند با تصویب نهایی این طرح اینستاگرام و واتس آپ مسدود اینترنت کشور محدود خواهد شد و عده ای دیگر زمان این چنین طرح‌هایی را مناسب نمی‌دانند.

در میان واکنش‌هایی که برخی رسانه‌ها به این موضوع داشتند، شبکه انگلیسی من و تو برای تخریب این طرح دست به دامن عکسی از صحن علنی مجلس در ۶ مرداد شد. من و تو با انتشار تصویری از برخی نمایندگان نوشت: «دقیقا چی رو تصویب کردین که اینقدر ذوق دارید؟ / تصویری از هیجان و ذوق‌زدگی برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس هنگام اعلام رای به طرح محدودسازی اینترنت با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.»

«من‌ و تو» فرق نماینده مخالف با موافق طرح را نمی‌داند

این تیتر و توضیح من‌وتو درحالی است که گردانندگان این شبکه نمی‌دانند علامت دو نشان دادن در مجلس نشان مخالف بودن نمایندگان از تصویب یک طرح است نه موافقت.

درثانی در جلسه روز چهارشنبه طرح دیگری(طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی) هم مورد رای‌گیری قرار گرفت که مشخص نیست این لحظه ثبت شده برای کدام رای‌گیری است.

نکته سوم آن که حالت چهره این نمایندگان که علامت دو به نشان مخالفت را نشان دادند، ذوق زده و یا خوشحال به نظر نمی‌رسد.

نکته چهارم آن که اصل تصویر مربوط به خبرگزاری ایسنا است(عکس زیر) اما من و تو در یک اقدام غیرحرفه‌ای دیگر برای آن که به هدفش نزدیک شود، عکس‌ها را چرخانده است(شماره صندلی دو عکی را با هم مقایسه کنید)

«من‌ و تو» فرق نماینده مخالف با موافق طرح را نمی‌داند


من‌وتو در بین شبکه های ماهواره‌ای ضدانقلاب به غیرحرفه ای بودن مشهور است، ادعای اظهارنظر آیت‌الله بهجت درباره کرونا(درحالی که ایشان بیش از ۱۰ سال است که فوت کردند)، جا زدن امام جمعه عراق به جای امام جمعه قم از نمونه‌های گاف‌های این رسانه لندنی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 3
    دو شبکه ایران اینترنشنال و منوتو فقط و فقط با هدف احمق پروری تاسیس شدن تا مردم مارو از لحاظ سیاسی و اجتماعی و هوشی عقب نگه دارن. شما با مخاطبان این رسانه ها که بحث کنید متوجه میشید که چقدر از لحاظ درک و شعور سیاسی افت کردن. مثلا همین پیج ایران اینترنشنال در اینستاگرام رو باز کنی کامنت هاشو بخونی فکر میکنی به کلوپ عقب مونده های ذهنی وارد شدی.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 2
    اون چرخوندن عکس رو متوجه نشدم ربطش چیه! خوب عکس رو چرخوندن چه ربطی به به اقدام غیرحرفه ای داره؟! با همه مقاله موافقم ولی این بخشش رو متوجه نشدم منظور چیه!
    • وطنم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      من اولش فکر میکردم منوتو یه برنامه ساعتی خاص از بی بی سی هستش. الان هم نمیدونم کدومش درسته. اصلا آرم این شبکه رو میبینم یاد آرم مک دونالد میافتم.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    24 6
    رضا عطاران بی سواد را هم دیدی از این عکس کپی کرده و با بی سوادی مطلق فکر کرده اینترنت را می بندن خخخخه آخه بشر اول برو یک کمی متن این طرح را بخون به همراه مغرضان دیگر که اگر دنبال تخریب نیستید تا یک کمی بفهمید دنبال چی هست این طرح و می‌خواهند چی کار کنند تا اینقدر سوتی ندهید
    • GB ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 1
      من به عطاران و سلب فلب ریتیها کار ندارم. اما بیسواد ظاهرا تویی. متن طرح اصلا پر از ابهامه.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      جناب باسواد عرض کنیم که تازه دارن با این طرح فیلتر شبکه هایی که مسدود است بر می دارند عده ای ناراحت شدن که چرا مجلس دنبال این کار رفته خخخخه حالا بدو دوغت رو بخور
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 4
    مهم نیست، چون دنبال کننده های این شبکه احمق ها و اصلاح طلب ها هستن. پس اهمیتی نداره چی به خوردشون میدی، چون هر چیزی رو قبول می کنن.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 1
    ولی در چشمهای این نماینده خوشحالی دیده میشه
    • حمید IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 0
      خطاب به 23:45، حالا به فرض که در چهره اش خوشحالی دیده بشه، این علامتی که داره نشون میده به معنای مخالفت با طرحه.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      وای خدای من اینا دیگه کی هستند، عزیز من داره میگه دارند عدد دو نشون میدن که معنیش میشه مخالف بودن،ذوق برا چی
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    من یک مدت برنامه های من و تو رو تماشا میکردم سرگرمی سیاسی و مسابقات و ... . سابقه این مجری ها و تحلیلگرها رو اگر بررسی کنید بهتون قول میدم توی اون شبکه ، چهارنفر هم نیست که در سطح مدرک دیپلم سواد داشته باشه . یا اصلا اهل مطالعه آزاد مساله علمی باشه . اونوقت انتظار دارید این مسائل رو بدونن و بفهمن ؟
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    وای مشرق عکس رو نگاه کردم این روحانی چرا تو دوتا عکس هست. نگو زیرش توضیح داده که من وتو ملت رو احمق فرض کرده. کلا فکر میکنن همه مثل اون خارجی ها هیچی حالیشون نیست بابا ایرانی ها در سیاست همه حرفه ای هستن اگه بزاریشون یه بچه ۵ساله رو دست کل کارشناسان انگلیسی بلند میشه .
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مشرق عوض تعلل بشینین تو مقاله ای بند به بند بگین چی میخواین بکنین نقدتون هم از متخصص ها دریافت خواهید کرد. الان سایت ایمنا از محدودیت پهنای باند درگاههای اینترنتی خارجی حرف زده. خب آقا یا خانم نویسنده و خبرنگار مشرق این یعنی فاجعه حسابی. کجاش خوبه؟ وقتی غیر علنی یواشکی طرح رو میبرن مجلس، فضا رو برای لاشخورای خبری باز می شه. الان ایمنا درست میگه؟ چرا خودتون سری به ایمنا نمی زنین؟ مقاله ایمنا با عنوان طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی چیست
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    من و تو سلطنت طلب و دین ستیزه و با کلیت نظام مخالفه. براش فرقی نمیکنه چه نماینده ای مخالف یا موافقه...همه همفکرا و دنبال کنندگان این شبکه بشدت سادیستی با افکار بشدت ضداسلامی و خطرناک هستن که در صورت حکمرانی همه افراد مذهبی را خواهند کشت.
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    لعنت بر من و تو و بی بی سی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران. اما چه داستانی که الان این موضوع رو مجلس پیگیری کرد. گرونی و آب و هوا و سیمان و .... حل شد مونده اینترنت.
  • امانی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دوتا مطلب یکی اینکه از مجلس ومجلسیان امید میرود که اگر طرحی مثل همین طرح صیانت از کاربران فضای مجازی را میخواهند مصوب یا به کمیسیون فرهنگی اجتماعی ارجاع بدهند چه قبل یا همزمان با ارایه ان برای مردم بیشتر توضیح بدهند دوم متاسفانه بعض مردم که طیفهای انان از قبل مشخص هست که اهل تفکر وتدبر در امور نبوده ونیستند را با حواشی هایی که اجانب با تبلیغات گسترده به مدد توان مخابرتی صوتی وتصویری دارند به حاشیه میبرند وموجب اینگونه رفتارها ونوشتارها ی این طیف میگردند مثلا همین تصویر را بیشتر نق زنندگان داخلی برای حقانیت سخن خود علم کرده بودند در حالیکه نمیدانستند که این دونفر حضرات نماینده با این شکل مخالفت خود را با طرح مصوبه ای اعلام کردند
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    شبکه من و تو دریک جمله یک مشت ... سیاسی و اجنبی پرست مواجب بگیر احمق بیسواد که فقط مانند حیوانات فکر لذت های روزانه و شبانه خود هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس