کد خبر 1251818
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
هفته سرنوشت‌ساز پیش روی کریستین اریکسن

هافبک اینتر قرار است هفته آینده به شهر میلان بازگردد تا درباره ادامه دوران حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری شود.

به گزارش مشرق، کریستین اریکسن قرار است هفته آینده به شهر میلان بازگردد تا با توجه به اتفاقی که برایش در جریان همراهی تیم ملی فوتبال دانمارک در مسابقات یورو ۲۰۲۰ افتاد، درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری شود. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» قرار است تست‌های پزشکی روی این هافبک دانمارکی انجام شود که مشخص می‌کند آیا او می‌تواند با اینتر به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد یا خیر.

اریکسن ۲۹ ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد. پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

پزشکان حالا باید مطمئن شوند که در صورت خارج کردن دستگاه ICD از سینه اریکسن، او می‌تواند در بالاترین سطح در سری A ایتالیا به بازی کردن ادامه دهد یا خیر، برای همین او در باشگاه اینتر مورد تست‌های پزشکی قرار خواهد گرفت. «اسکای اسپورتس» البته مدعی شد؛ بعید است که این هافبک دانمارکی حداقل تا شش ماه بعد بتواند بازی کند، مگر اینکه اوضاع برای او به خوبی پیش برود.

کریستین اریکسن که در پنجره زمستانی ۲۰۲۰ از تاتنهام به اینتر پیوست، فصل گذشته به این تیم برای ثبت اولین عنوان قهرمانی‌اش در سری A آنهم پس از ۱۱ سال کمک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس