کد خبر 1256895
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
اریکسن در مسیر بازگشت به هلند/ کادر پزشکی آژاکس چراغ سبز نشان داد

ستاره دانمارکی تیم فوتبال اینتر به دلیل مشکل قلبی‌اش شانس بسیار کمی برای ادامه دادن به کار خود در سری A دارد.

به گزارش مشرق، حادثه‌ای که برای کریستین اریکسن در جریان بازی‌های یورو ۲۰۲۰ رخ داد، آینده حرفه‌ای او را تحت الشعاع قرار داده است.

در پی ایست قلبی که او در اولین بازی دانمارک در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ دچارش شد، پزشکان برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقی مشابه یک دستگاه الکتروشوک در داخل بدنش کار گذاشته‌اند و طبق مقررات برخی کشورها از جمله ایتالیا، بازی کردن بازیکنان دارای چنین دستگاه‌هایی ممنوع است. به این ترتیب اریکسن برای آینده‌اش دو راه بیشتر ندارد؛ یا اینکه خوش‌شانس باشد و پزشکان برداشتن دستگاه را بلامانع و بی‌خطر تشخیص دهند که در آن صورت می‌تواند مانند سابق به بازی در اینتر ادامه دهد یا اینکه برداشتن این دستگاه برایش خطرناک باشد که در آن صورت باید ایتالیا را ترک کند و به لیگی دیگر برود که بازی کردن با دستگاه‌های الکتروشوک بلامانع باشد.

اردویژه هلند یکی از این لیگ‌هاست و اریکسن هم قبلاً با پیراهن آژاکس در آنجا بازی کرده است. بنابراین بازگشت او به هلند چندان هم غیرمنتظره نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین تصویر از اریکسن پس از بهبودی

با اینکه هنوز مشخص نیست که اریکسن چه زمانی به شرایط عادی برمی‌گردد و اینکه در آن می‌تواند بدون دستگاه کنترل کننده ضربان قلب به بازی ادامه دهد، برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که هافبک اینتر تصمیم خودش را گرفته است.

در این میان یک خبرنگار دانمارکی مدعی شده که از منابع نزدیک به اریکسن مطلع شده این بازیکن ۲۹ ساله اولین قدم‌ها را برای بازگشت به تیمی که فوتبال خود را در آکادمی آن آغاز کرد و سال ۲۰۱۳ از آن جدا شد، برداشته است.

انتقال اریکسن می‌تواند به صورت قرضی باشد اما این احتمال هم وجود دارد که او طی توافق دوجانبه با اینتر قراردادش را فسخ کند و به صورت قطعی به هلند برگردد.

او ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ با قراردادی ۲۷ میلیون یورویی از تاتنهام به اینتر پیوست اما تنها فصل گذشته بود که توانست با سبک بازی در سری A خو بگیرد و به تیمش برای کسب اسکودتو هم کمک کرد.

طبق گزارش خبرنگار دانمارکی؛ منابع نزدیک به اریکسن به او گفته‌اند که این بازیکن در آستانه بازگشت به آمستردام است و حتی وضعیت پزشکی او نیز تواسط اعضای کادر پزشکی باشگاه آژاکس بررسی شده و آنها مجوز بازگشتش را صادر کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس