کد خبر 1251240
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
استقلال بدون بازی با لیگ های پایین تر تا فینال

با مشخص شدن حریفان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور، استقلال به گل گهر برخورد کرد تا آبی ها همچنان با تیم های لیگ برتری بازی کنند.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. بر این اساس استقلال و گل گهر به یکدیگر برخورد کردند و دیگر دیدار این مرحله بین فولاد و ملوان برگزار می‌شود.

استقلال تا رسیدن به این مرحله ۳ بازی انجام داده و حریفان این تیم به ترتیب پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس بوده‌اند تا آبی پوشان در این دوره از مسابقات جام حذفی فقط با تیم‌های لیگ برتری بازی کرده باشند.

گل گهر حریف مرحله نیمه نهایی آبی پوشان، چهارمین حریف این تیم و چهارمین حریف لیگ برتری آنهاست تا آبی پوشان در صورت پیروزی بر این تیم، بدون برخورد با تیم‌هایی از لیگ یک و لیگ دو تا فینال پیش رفته باشند؛ و در صورت پیروزی فولاد برابر ملوان، آنها حتی در فینال هم با تیمی از لیگ برتر بازی خواهند کرد.

گل گهر در مراحل قبلی با مس کرمان و پارس جنوبی بازی کرد؛ فولاد نیز با قشقایی شیراز و ماشین سازی دیدار کرده بود. ملوان که از لیگ یک به مرحله نیمه نهایی رسیده، نساجی و ویستا توربین را در مراحل قبلی از پیش رو برداشته بود.

دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این مسابقات در روزهای ۱۳ و ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی اکبر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    سلام به آبی دلان واقعا این حجم بدشانسی دیگه نوبره. در همه جا استقلال قرعه ی سختی بهش خورده. از لیگ قهرمانان بگیر تا جام حذفی. انگار همه چیز بر علیه این تیم هست. از ناکارمدی مدیران تیم که اشتباهات عمدی وزارت ورزش هست. و تبعیضی که همیشه وجود داشته ، تا اشتباهات داوری و قرعه های سخت.
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      آقای علی اکبر مشیت به اسمت نمیاد، اسمت فوق العادس مشیتم درست کن این زاویه دید باعث میشه آدم مشکلات خودشو نبینه و همش از بقیه طلبکار باشه، برادر من تو مشکلات بنیانکن تیم مقابل و ندیدی؟ تهمت زدن توجیه خوبی نیست، تیم مقابل با اون همه مشکلات داره قهرمان میشه شمام تیم خودتونو حمایت کنید تا قهرمان بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس