روسیه

سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی از اجرای برخی از توافقات به دست آمده میان مسکو و واشنگتن در جریان دیدار رهبران روسیه و آمریکا در نشست ژنو خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی از اجرای برخی از توافقات به دست آمده میان مسکو و واشنگتن در جریان دیدار رهبران روسیه و آمریکا در نشست ژنو خبر داد.

بر اساس این گزارش، پسکوف با تاکید بر اینکه روسیه و آمریکا تماس با یکدیگر را بر سر مسائلی همچون ثبات استراتژیک و امنیت سایبری حفظ کرده‌اند، تاکید کرد: توافق‌های به دست آمده تا حدودی در حال اجرا هستند و پیشرفت حاصل شده است. این فرآیند بسیار پیچیده‌ای است و هنوز برای سخن گفتن در مورد هر گونه انتظارات در این خصوص زود است. آنچه در این میان اهمیت دارد، (حفظ) ارتباط است. می‌دانید که این موضوعی بسیار پیچیده است.

وی همچنین در خصوص ارتباطات میان آمریکا و روسیه در خصوص امنیت سایبری تاکید کرد: تماس‌ها در خصوص امنیت سایبری و ثبات استراتژیک ادامه دارد و تمامی اینها در راستای اجرای توافقات به دست آمده در ژنو صورت می‌گیرند.

لازم به ذکر است دور دوم نشست مشترک مقامات آمریکا و روسیه قرار است فردا در ژنو برگزار شود. در این نشست، «سرگئی ریابکوف» و «وندی شرمن» معاونین وزرای خارجه روسیه و آمریکا، سرپرستی هیأت مذاکره کننده دو طرف را در نشست فردا بر عهده خواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس