منفی بودن اثر تعطیلات ۶ روزه در پایتخت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام افزایش فوتی‌های کرونایی در پایتخت گفت: ه نظر می‌رسد که تعطیلات ۶ روزه در پایتخت نه تنها اثر بخش نبوده بلکه اثر منفی نیز داشته است.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی در جلسه صبح امروز شورای شهر و در سخنان ابتدایی خود، ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها به شدت کاهش یافته و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در تهران، از مرز ۱۵۰ نفر هم عبور کرده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراف حریرچی به مضر بودن تعطیلی تهران

وی افزود: به نظر می‌رسد که تعطیلات ۶ روزه در پایتخت نه تنها اثر بخش نبوده بلکه اثر منفی نیز داشته است.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: لذا باید ستاد کرونا برای شهر تهران جلسه ویژه تشکیل دهد و شهرداری تهران نیز برای حفظ سلامت مردم هر کاری انجام خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    خب معلومه بی اثره!!!بخش خصوصی که تعطیل نبود..این یعنی 90 درصد جامعه...مترو و اتوبوس هم که ازهرروز شلوغتربود...خب توقع چی دارید؟؟؟؟دولتی که حاضر نیست حتی از محل پول بیمه بیکاری که اینهمه سال از کارگران و کارمندان گرفته ذره ای بپردازه و برای حفظ جان مردم چند روز تعطیل کنه...
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    واقعا این دولت و مشاوراش ... هستن ، اتوبوس عمومی و حمل و نقل عمومی کرونا نداره ولی ماشین شخصی کرونا داره ، از ده شب تا سه صبح کرونا داره ، هیچ کاری برای فرهنگ ماسک زدن انجام نمیدید فقط ماشین ها رو اونم از ده شب به بعد جریمه می کنن ، انقد خون به دل مردم کردید و می کنید که مردم پول خرید ماسک ندارن که بزنن ، حرف زیاده چی بگم والا ، شما تحت عنوان رسانه یکاری بکنید این دولت که هیچی بدرد نخورن . شاید دولت بعدی اصلاح کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس