کد خبر 1250631
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: مدیریت لیبرالی ۸۰ درصد کارخانجات فولاد و پتروشیمیِ ایران را در مناطقِ ممنوعه و ممنوعه یِ بحرانیِ برداشت از آبخوان یا سفره‌های زیرزمینی، احداث کرده در حالیکه قریب به اتفاقِ کارخانه هایِ فولادِ چین در نزدیکی آب هستند.

 بحران مدیریت آب با مدیریت جهادی در دولت مردمی قابل جبران است.

چینی ها کارخونه فولادشونو کجا ساختن؟ +نقشه

چینی ها کارخونه فولادشونو کجا ساختن؟ +نقشه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 9
    جهت اطلاع شما با سواد آبی که مصرف می شود بین 2 الی 3 درصد آب مصرفی کشور است دوم هم کنار مواد اولیه کارخانه می زنند
    • DE ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 2
      صنعت 10 درصد اب مصرف میکنه نه دو سه درصد! چه بهتر این ده درصد اب شور دریای عمان وخلیج فارس باشه نه اب شیرین زیرزمینی که حکم کیمیا روداره!
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 2
      کشاورزی آب را 90دصد مصرف می کند که نصفش هدر می رود آب مصرفی خانگی 6 درصد و آب مصرفی صنعت هم 2 الی 3 درصد است
  • علی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    9 3
    مدیران لیبرال از هرکجا بودند صنایع برای رونق منطقه شون حتی در روستاهای خشکیده تفتیده احداث کردند پس مبارک عقل شون که باعث آبادی و اشتغال روستاشون شدندو قاچاق در مناطق واجد آب و امکان احداث صنایع آب بر
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 14
    ربطی به مدیریت لیبرالی نداره. از نژادپرستی فارسی میاد.
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 6
      خفه شو تجزیه طلب
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 2
      کلاً نادان کسی است که از اصلاح طلبان تــ..ع آور انتظار کار درست و صحیح داشته باشد! و نادان تر کسی است که از این نادانان بخواهد اشتباهات گذشته خود در برگزیدن اصلاح طلبان را جبران کنند!
    • رامین IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      4 3
      نزادپرستی ایرانشهری همه کارخونه ها رو با دید امنیتی تو مرکز کشور و بیابونها و کویرهای خالی از سکنه که تا همین صد سال سرجمع 1 میلیون نفر حمعیت نداشتند احداث کردند و کلی حمعیت تو اون مناطق بدون آب جمع کردند ... الان هم به همون بهونه دارن آب مناطق دیگه رو میمکند و یا طرح های انتقال از خلیج فارس با قیمت هرمتر مکعب 100 هزار تومن که در هیچ کجای دنیا انجام نمیشه رو پیاده سازی میکنند تا همون جمعیت رو آب بدند و براشون کشاروزی کنند و وسط کویر برنج کاری کنند
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 2
      دوست 09:25 ـــــ تو از تعداد صنایع در خوزستان اطلاع داری از فولاد و نفت و پتروشیمی و غذایی و ...؟ در هرمزگان چی؟ از آلومینیوم و پالایشگاه و غذایی و کشتی سازی و ... در بوشهر چی؟ منطقه صنعتی عسلویه، نیروگاه هسته ای! در آذربایجان شرقی چی؟ صدها کارخانه در همه زمینه ها از ذوب فلزات تا غذایی و ماشین سازی و تراکتور سازی و ... در خراسان چی؟ صدها بلکه هزاران صنعت و کارخانه! کدام یک از این ها استان ها و یا مناطق مرزی نبودند! در نقد و انتقاد اگر انصاف را رعایت نکنی و بخواهی با تعصب قومیتی که میراث دوره برده داری و جاهلیت است به سایرین تهمت و افترا ببندی و با حقد و کینه دیگران را که هم کیش و خویشت نیستند بکوبی، به زودی منزوی خواهی شد!
  • SE ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 5
    اولا فولاد سازیهای چین هیچ کدام از پساب فاضلاب شهری استفاده نمی کنند. ثانیا وقتی به تنهایی برنحکاری استان خوزستان در سال 2.5 برابر کل صنایع ایران آب مصرف می کند، این حرفها بی معنی است. ثالثا: همان شهرهایی که ار چین نشان داده اید جز دو مورد ساحلی نیستند و با دریا حداقل صد کیلومتر فاصله دارند و از آب رودخانه ها استفاده می کنند. مثل خود فولاد خوزستان که آب کارون را تبحبر می کند.
  • رضا تقی پور IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    هرکسی آن درود ، عاقبت کار ، که کشت سه درصد از منابع آبی از نظر برخی آقایان مهم نیست! از ماست که برماست
  • محمد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 1
    کارخانه لاستیک سازی تشنه آب رو تو یزد میزنن، پنل های خورشیدی رو تو اردبیل!!!!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 1
    ربطی به لیبرال نداره. نژادپرستی پانفارسی این مملکت رو بالاخره تجزیه میکنه و برا پانفارس ها یه کویر لوت میمونه
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    معادن ما در شمال شرق تا شمال غرب تا مرکز پراکنده هستند اگر مثلا صنایع فولادی کنار سواحل جنوبی باشن مواد معدنی باید یکطول شمالی جنوبی کشور را طی کنند تا به کارخانه برسند و بعد به عنوان محصول نهایی مجدد یک طول شمالی جنوبی ایران را طی کنند تا به استان هایی مثل تهران برسند ! هم هزینه تولید بیشتر می شود در نتیجه مصرف کننده گران تر باید بخره هم جاده های ما و ناوگان پیر باری ما کشش چنین چیزی ندارد اما می شود طرح فاضلاب و تصفیه خانه های استان های کرمان و یزد و اصفهان را تکمیل کرد تا این آب تصفیه شده پاک تمیز غیرشرب به مصرف صنعت برسه خود صنایع هم می تونن بودجشو تامین کنند جاش از آبی تمیز و مجانی (به نسبت زمان قرارداد) بهره ببرن و گردش بدن و حالا یکسری مشوق های دیگر هم بگیرند یعنی رسما دولت قرار نیست کار خاصیم بکنه فقط باید هماهنگ کنه همین .
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    رودخانه های چین بزرگ و پر آب هستند و حتی قابل کشتیرانی. ولی رودخانه های ما همگی فصلی هستند که الان هم با این خشکسالی هیچ کدام آب زیادی ندارند بنابراین باید طرح های صنعتی از نو سازماندهی شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس