کد خبر 1250433
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
جوکوویچ نام تیم فوتبال محبوبش را فاش کرد

مرد شماره یک تنیس جهان پس از کسب پیروزی در اولین مسابقه‌اش در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نام تیم فوتبال باشگاهی محبوب خودش را گفت.

به گزارش مشرق، نواک جوکوویچ ستاره تنیس صرب و مرد شماره یک این رشته در جهان، روز گذشته (یکشنبه) اولین پیروزی خود را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کرد تا اولین قدم برای کسب نخستین مدال طلایش در این رقابت‌ها را بردارد. جوکوویچ که سال ۲۰۰۸ به کسب مدال برنز المپیک پکن بسنده کرده بود، پس از کسب پیروزی مصاحبه‌ای با شبکه دیسکاوری پلاس سوئد انجام داد و در آن تیم باشگاهی محبوبش را لو داد و از ستاره خط حمله آن هم بسیار تمجید کرد.

برنده هر سه گرنداسلم فصل جاری تنیس که می‌خواهد مدال طلا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند، گفت: من همیشه طرفدار میلان بوده‌ام. قلب من قرمز و مشکی است و امیدوارم که آنها امسال در لیگ قهرمانان و لیگ ایتالیا خوب نتیجه بگیرند.

ستاره صرب افزود: ابراهیموویچ دوست فوق‌العاده من است. او یک جنگجوی حیرت‌آور است، یک پدیده، یک قهرمان. او سبب شده که سقف انتظارات از همه بالا برود چون با وجود اینکه ۳۹ ساله شده و با همه مصدومیت‌هایی که داشت، هنوز هم دارد تلاش می‌کند. این ذهنیت و رویکرد یک بالکانی است، ذهنیتی که شما را به سمت موفقیت هل می‌دهد.

ابراهیموویچ اگرچه در سوئد متولد شده اما دارای پدری بوسنیایی و مادری کروات است که هر دو کشور به علاوه زادگاه جوکوویچ یعنی صربستان زمانی جزو قلمروی یوگسلاوی سابق بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آره مثل خودت اونم قاطیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس