تیراندازی نمایه

در پی تیراندازی اشرار مسلح به ماموران نیروی انتظامی در شادگان، ۴ مامور مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی اشرار مسلح به ماموران نیروی انتظامی در شادگان، ۴ مامور مجروح شدند.

این ماموران در جایگاه سوخت مشغول سوخت‌گیری خودرو بودند که توسط دو موتورسوار مسلح به رگبار بسته شدند.

ماموران مجروح شده نیروی انتظامی شادگان درحال حاضر در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آنها خوب است.

هفته گذشته تیراندازی اغتشاشگران به ماموران نیروی انتظامی در شهرک طالقانی بندر ماهشهر یک شهید و مجروح برجای گذاشت.

در ایذه نیز هفته گذشته در پی ایجاد ناامنی و تیراندازی اشرار، یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۴ مامور زخمی شدند.

اشرار مسلح و اغتشاشگران با سوءاستفاده از تجمعات مردمی در اعتراض به بی‌آبی در خوزستان سعی در انحراف مطالبات و ایجاد آشوب و ناامنی دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 14
  • RO ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    38 3
    واقعا این وضع غیر قابل تحمله. کاملا مشخصه اینها اشرار منافقن. باید اعدام بشن. وگرنه درست نمیشه اوضاع.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      11 2
      من هیچ کاره میتونم ببرمتون یه حاهایی و عین چیپس و پفک بهتون اسلحه نشون بدم. مشکلتون چیه نمیدونم. منتظر بدتر از این ها باشین. ضمنا، حجاریان همچنان توییت می زند و توییت هایش چند وقت بعد به اجرا در می ایند! بازم مشکلتون چیه، اونم نمیدونم.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    12 1
    اگر ایران در قبال طوایف و رئیس و خان بازیهای جنوب کشور بیتفاوت باشه، این اشرار جولانگاه وسیعتر و بیشتری خواهند داشت. دو استان نا امن بوده و شده. استان سیستان و بلوچستان که همین طایفه بازی عامل فساد و جهل و خرافه پرستی در آنجاست و از مدنیت به واقع دور موندن. کسی نمی تونه از ترس کار کنه بین این طوایف. چون گاه منافع اینها با هم تضاد پیدا میکنه. یکبار برای همیشه بنیاد طایفه بازی، خان بازی، رئیس قبیله بازی عهد رضاخانی رو بشکنید. ترکیه هم یه اقدام درست داره انجام میده. دیوار کشیدن مرزی. اینم میتونه جلوی قاچاق رو بگیره.
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      2 2
      دوست گرامی خان بازی و طایفه بازی از دوران حکومت ضعیف و بی کفایت قاجاری ها در ایران شکل گرفت و قطعا" این معضل باید مرتفع شود ! دوران قبیله گری، قومگرایی، طایفه بازی سالها و دهه هاست به پایان رسیده !
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    21 1
    بله دیگه، وقتی توی خوزستان مثل نقل و نبات اسلحه پیدا میشه و هنوز قبیله قومی برخورد میشه و کسی برخورد نمیکنه باید منتظر از این بدتر هم بود.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    10 1
    شما بگید با این بیشرفها که یک عده براشون دل سوزی می کنند چه باید کرد غیر از گلوله پاسخ دیگه ای نمونده آشوبگر رومی گیرن آقایون خیلی سریع آزادشون می کنند جواب گلوله روباید با گلوله داد غیر از این کنید قافیه روباختید.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    5 0
    اگر با تروریست های اهواز که رژه نیروهای مسلح رو به خاک و خون کشیدن با جدیت و بدون ملاحضات قومی و قبیله ای برخورد کرده بودیم امروز تروریست ها جرات و جسارت این وقایع تروریستی رو نداشتند، باید حتی افرادی که کوچکترین مشارکتی در این جریانات داشته و دارند شناسایی و بدون هیچ ترحم و ملاحضه ای حکم اشد مجازات برای این جانیان صادر گردد ، در ضمن شیخ نشین های عربی هم بعد از این نباید روی آرامش و امنیت به خود ببیند .. باید شیوخ عرب هزینه سنگینی بابت حمایت از جریانات تروریستی و تجزیه طلب و ایرانستیز پرداخت کنند ..
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 1
    نه این شایعس اوضاع خوزستان آروم شده خودم خبرشو تو مشرق خوندم
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 0
      به این معنا که تجمع نیست اما جو ملتهب است و عشایر مسلح آماده بهانه ای برای شورش و ترور. اساسا شادگان مشکل آب ندارد. اما پاتوق تجزیه طلبان پان عرب شده است.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 0
    والا من خودم خوزستانی هستم ولی آخرش نفهمیدم اوضاع آروم هست یا نه؟ میگن آروم هست اینترنت ۲ روز قطع میشه بعد دوباره وصل میشه باز یک روز قطع میشه. دیروز اخبار خوزستان نگاه کردم چیزی درمورد تیر اندازی نگفت؟؟؟مشرق مطمئنی این اتفاق افتاده؟ مشرق تیراندازها رو گرفتنشون؟ چرا یه اعتراض ساده اینجوری شد خدایا شر این اشرار رو از سر خوزستان و ایران کم کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس