کد خبر 1249183
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
الخزعلی: حشد شعبی تا ظهور امام زمان (عج) باقی خواهد ماند/ رژه حشد شعبی آمریکا را عصبانی کرد

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد سخنان وزیر خارجه عراق درباره لزوم ادامه آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی عراق توسط آمریکا گفت که ادامه حضور آمریکا در عراق به نفع دشمن اسرائیلی تمام می‌شود.

به گزارش مشرق، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در یک پیام توییتری به سخنان امروز وزیر خارجه کشورش درباره آینده حضور نظامیان آمریکایی در عراق پاسخ داد.

به گزارش موازین نیوز، وزیر خارجه عراق روز جمعه در آغاز دور چهارم مذکرات کشورش با واشنگتن گفت که نیروهای امنیتی عراق همچنان نیازمند آموزش، تجهیز و تسلیح خود توسط آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی و آمریکا عاملان انفجار بغداد هستند

در پیام دبیر کل عصائب اهل الحق آمده استـ: سخنان وزیر خارجه عراق درباره اینکه نیروهای امنیتی عراق هنوز به کمک نیروهای آمریکایی نیاز دارند، سخنانی بسیار تاسف‌بار است که ما و هر عراقی که به نهادهای نظامی و امنیتی کشورش مفتخر است،  با آن مخالفیم.

وی افزود: سخنان فواد حسین، بازتاب واقعیت توانمندی نیروهای قهرمان ما در ارتش، پلیس فدرال، الحشد الشعبی و سازمان مبارزه با تروریسم  و همچنین منعکس کننده واقعیت تجربیات کسب شده توسط این نیروها پس از پیروزی بر داعش، نیست.

الخزعلی گفت: درک چنین سخنانی قابل فهم نیست، جز اینکه بگوییم این سخنان در راستای تبلیغ برای توجیهات مطرح شده توسط دولت آمریکا در خصوص ادامه حضور آن در خاک عراق است.

الخزعلی گفت: همه می‌دانند که حضور آمریکا در عراق هیچ ارتباطی با منافع عراق ندارد، بلکه با منفعت رژیم اسرائیل مرتبط است که عراق و عراقی‌ها را دشمن اول خود می‌داند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 1
    امریکایا کاری میکنن که با دگنک بیرونش بندازیم انگار زبون ادمیزاد حالیشون نیس واقعا
  • پیروزه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 0
    با چاپلوسانی که عراق به امریکا دارد.عراق هیچ وقت روی خوش نمی بیند.
  • mahan IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 1
    اگه امريكا از عراق بره تازه ميشه افغانستان كشورهاي مسلمان بايد حتما يكي رو سرشون باشه . متاسفانه دليلشم وجود اقوام و مذاهب مختلفه كه هيچكدام همديگرو قبول ندارن .نمونش يمن و سوريه و عراق و افغانستان و ... چرا تو كشورهاي اروپاي و امريكاي و اسياي شرقي جمگ نيست فقط مختص ما مسلمانهاست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 1
    بودجه این گروهها رو تو عراق کی میده؟؟!! روز قیامت ریال به ریالشو مردم از حلقوم اینا و اینا که پول مردمو به اینا میدن بیرون میکشن، حالا شما اسم این دزدیو بذار محور چاخانوت
  • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    این تکنوکراتها که صدر کشته مرده شون هست چرا مشکلات عراق رو حل نمیکنند و مردم همش تو خیابونند؟!!! از دست همین صدر هست که این افراد فاسد و غربگدا سرکار میان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس