فرمانده حشد شعبی از بازداشت نیروهای امنیتی عراق آزاد شد

مقامات امنیتی عراق از آزاد شدن فرمانده تیپ ۱۳ حشد شعبی از بازداشتگاه و تحویل وی به واحد اطلاعات نیروهای مردمی عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، مقامات امنیتی عراق از تحویل «قاسم مصلح» فرمانده تیپ ۱۳ حشد شعبی به بخش اطلاعات سازمان حشد شعبی خبر دادند.

با این حال برخی رسانه‌ها که مواضعی مخالف با نیروهای مردمی عراق را دنبال می‌کنند، ادعا دارند صالح هنوز تحت بازداشت است.

پیشتر و پس از اعلام شدن خبر بازداشت این فرمانده حشد شعبی مردم کربلا در صحن عتبات عالیات علیه تصمیم مقامات امنیتی دولت عراق شعار دادند.

همچنین در واکنش به بازداشت این فرمانده حشد شعبی «فالح الفیاض»، «ابو ضیا»، «ابو فدک» و «هادی العامری» در مقر حشد شعبی حضور پیدا کردند.

در همین ارتباط، «قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق عراق در واکنش به خبر بازداشت این فرمانده حشد شعبی اعلام کرد: «هدف از بازداشت قاسم مصلح، لغو انتخابات و به تعطیلی کشاندن قانون اساسی و تشکیل دولت اضطراری است».

الخزعلی در ادامه افزود: «بازداشت این فرمانده مهم حشد شعبی در روندی خارج از قانون و به این شکل، عملیاتی برای برهم زدن اوضاع و تلاشی پلید برای برهم زدن وضعیت امنیتی است».

از سوی دیگر، برخی منابع علت بازداشت قاسم مصلح را ممانعت از ورود نظامیان آمریکایی به شکل غیرقانونی دانستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 1
    چقدر نمک نشناسی و پیمان شکنی...چقدر سردارهای مخلص در این خاک پر از بلا فدا شدند.... هر تو طئه ای باشه باز هم پرچم مقاومت بالاست
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 5
    خدا رو شکر که سریع آزاد شد، حریف نامرد قطعا پیش بینی این واکنش مردمی رو داشت ولی باز هم ریسک این اقدام خائنانه رو به جان خرید،ان شاءالله که مشکلی درآینده برای ایشان از لحاط جسمی(تروربیولوژیک و..)پیش نیاد.والله اعلم.
  • FR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    هنوز بازداشته
  • MD ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    1 3
    خدا رو شکر. خیلی نگران بودم و دیشب برایش دعا کردم. انشاءالله به زودی منطقه از لوث وجود آمریکاییها و منافقین پاک خواهد شد. فتنه بزرگ نزدیک است و زمان رسوایی منافقین فرا رسیده اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا(بالشهاده)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس