مدرسه‌ای که بدون اطلاع آموزش و پرورش فروخته شد! - کراپ‌شده

گاهی اوقات یک اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که افراد از شنیدن آن متعجب می‌شوند؛ یکی از این اتفاقات هم، فروختن یک مدرسه بدون اطلاع آموزش و پرورش است!

به گزارش مشرق، گاهی اوقات یک اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که افراد از شنیدن آن متعجب می‌شوند؛ یکی از این اتفاقات هم، فروختن یک مدرسه بدون اطلاع آموزش و پرورش است!

نکته عجیب‌تر هم این است که خریدار، حکم تخلیه را گرفته و قصد دارد که این مدرسه را تبدیل به رستوران کند!

مدرسه مورد نظر، مدرسه شاهد ۱۳ است که در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر شیراز از توابع استان فارس قرار دارد.

فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: «مدرسه شاهد ۱۳ شیراز بدون اطلاع اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان فارس به بخش خصوصی واگذار شد و خریدار این مدرسه با گرفتن حکم ، اقدام به تخلیه مدرسه کرده است و ما هم اکنون با مشکلات بسیاری برای انتقال و جابه جایی دانش آموزان رو به رو شده‌ایم».

آموزش و پرورش اعلام کرده است زمین این مدرسه متعلق به مجموعه‌ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مدرسه را در اسفند سال ۱۳۹۶ به عنوان مالک این زمین، به بخش خصوصی واگذار کرده است؛ مسؤولان آموزش و پرورش هم در فروردین سال ۹۷ متوجه شدند که این مدرسه بدون انجام تشریفات اداری به فروش رسیده است.

آموزش و پرورش مدعی شد که مالک تمام زمین این مدرسه به مجموعه‌ای که آن را فروخته، تعلق ندارد و ضمن اینکه فروش این مدرسه بدون تشریفات اداری انجام شده است اما پیگیری‌های آموزش و پرورش به جایی نرسیده است.

قرار است بچه‌های مدرسه جابجا شوند و به مدرسه دیگری بروند که برای خانواده‌ها هم دردسر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام مگه میشه مگه داریم...
  • تنها IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    عجبا
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    آقای حاجی میرزایی به جای اینکه اولویت بدارید برای خانواده‌های شهدا و جانبازان با درجه 1و2 میرین اول فرزندان معلمان و جذب دانش آموزان با پول بهتر از این نمیشه. وزیری که ارزش به خانواده‌های شهدا و جانبازان نمیشه بهتر از این نخواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس