لبنان نمایه

رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی از اروپا و آمریکا خواست برای سرعت گرفتن بحران در لبنان، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند.

به گزارش مشرق، ثائر الدر، فعال لبنانی در فضای مجازی در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی  از اروپا و آمریکا خواسته است برای سرعت گرفتن بحران در لبنان، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند.

بیشتر بخوانید:

سوریه: در استفاده از حق دفاع از خود هیچ ابایی نداریم

این فعال لبنانی نوشته است: غیورا آیلاند، رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی گفت اروپا و آمریکا نباید به لبنان کمک کنند بلکه باید تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند تا بحران سرعت بیشتری بگیرد ومردم آن تا حد مرگ گرسنگی بکشند و هرگونه کمکی باید مشروط به این شود که حزب الله تولید موشک‌های نقطه زن را کنار بگذارد و مرزهای دریایی لبنان و اسرائیل طبق پیشنهاد آمریکا ترسیم شود.

این در حالی است که میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان با ارسال پیامی به سازمان ملل خواستار رسیدگی و تحقیق درخصوص نقض حاکمیت لبنان ازسوی نظامیان صهیونیست شد.

عون در این پیام از نقض مداوم حاکمیت لبنان به‌دست نظامیان صهیونیستی به‌ویژه با توجه به استفاده از حریم هوایی لبنان برای حمله به خاک سوریه که درنتیجه این تجاوزات موشکی اخیر دو شهر لبنان نیز خسارت دیدند، اعلام نارضایتی کرده و از سازمان ملل خواست به این اقدامات رسیدگی کند.

ساعاتی پیش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد پدافند هوایی این کشور اقدام به مقابله با حمله دشمن در آسمان «حمص» کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس