کد خبر 1248816
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
ممنوعیت تردد خودروها

رئیس پلیس راهور البرز از تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در سطح استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت راه‌های پرتردد

او افزود: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و استثنا درنظر گرفته شده صرفا شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر می شود و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار هستند.

سرهنگ شرق گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

او  افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع است و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که تمامی دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می‌شود، گفت: در صورتی که مالک وسایل نقلیه‌ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    8 0
    اگه این اقدامات بازدارانه و مؤثر بود بعد گذشت این همه مدت خاطیان دیگه جرأت تخلف بخودشون نمی دادن و با هر تعطیلی سرازیر نمی شدن، اینقدر شل کن سفت کن کردین که ملت هم فهمیدن کلاهه هیچ پشمی نداره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس