کد خبر 1248757
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
اعتراضات خوزستان نمایه

فرمانده ناجا ضمن هشدار به متجاوزان حریم امنیت گفت مسببان ناآرامی‌ها و آشوب های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند در رصد پلیس بوده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی ـ امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا ناجا تیراندازی می‌کند؟

فرمانده نیروی انتظامی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با درود و رحمت بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت اظهار داشت: برای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستواندوم ضرغام پرست که در جریان ناآرامی های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کور دل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، افزود: شهادت همکار عزیز، مدافع وطن و امنیت ستواندوم ضرغام پرست را به ملت شریف ایران اسلامی،خانواده بزرگ نیروی انتظامی و بیت مکرم این شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض می کنم و به همه نیروهای خدوم و مجاهد پلیس خدا قوت عرض می نمایم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رویکرد ناجا در جدا سازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران بیان کرد: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده اند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی دهند عده ای فرصت طلب فضا را ناامن کنند.

سردار اشتری با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان مطرح کرد: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، آرام سازی است و برای تحقق این مهم از ظرفیت های خود، بهره برداری حداکثری می بریم.

وی با اشاره به موج سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانندکه خط قرمز نیروی انتظامی؛ حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروهای پلیس از مردم و در کنار مردم هستند، مطرح کرد: در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتنداری اقدام و عمل کردند؛ البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس خاطرنشان کرد: مسببین در نا آرامی ها و آشوب های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستد، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری با قدردانی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم هم می دانند که ما برای امنیت شان تا پای جان پیش می رویم و سند این ادعا تقدیم شهدایی چون شهید ضرغام پرست هاست و قطعا این مردم مراتب قدرشناسی خود را از حافظان امنیت، فردا، در مراسم تشییع پیکرپاک این شهید به نمایش خواهند گذاشت.

وی از تلاش ایثارگرانه و فداکارانه آحاد فرماندهان، افسران و نیروهای پلیس در پاسداری از حریم امنیت مردم استان خوزستان قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 1
    سردار عزیز گویا تن این اشرار و اراذل منافقین واشرار تجزیه طلب الاحوازی سگ ال سعود اره ! و صهیونیسم رو سرجاشون بنشونید و همه مردم ایران هشتاد و 5 میلیون پشت شما ایستادند. فقط کافیه بیانیه صادر بشه د خود مردم ایران خانواده شهدای دفاع مقدس همه راه میافتن میان حساب این اشرار منافین و الاحوازی روکف دستشون میذارن. خوزستان سرزمین مقدس شهدا جای این اراذل و اوباش اشرار منافقین داعشی و اشرار تجزیه طلب وهابی نیست. باید همه شون دستگیر و قصاص بشن.
  • DE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    1 1
    درود بر سردار عزیز همه مردم ایران پشت شما ایستادن تا عاملین وهابی قتل و شهادت این نیروی انتظامی زحمت کش خوزستانی دستگیر و قصاص بشن.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 2
    جناب سردار اشتری آنها ضد انقلاب ها که به مردم تیرانداز کردند و ماموران نیروی انتظامی را شهید کردند دستگیر کردید یا در دست اقدام است ما چقدر باید شهید بدهیم چرا اینها را اعدام نمی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس