کد خبر 1248751
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
وحشت اسرائیل از واکنش مقاومت، تل‌آویو را دست به دامن قاهره کرد

منابع خبری اعلام کردند از حدود ۲ ماه پیش تاکنون رژیم صهیونیستی ۱۲۲ تن از فعالان فلسطینی را از بیم تشدید فعالیت‌های مقاومت دستگیر کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، ساعاتی پیش کانال عبری زبان کان اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیست از ۲ ماه گذشته تاکنون ۱۲۲ فعال از مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را اسیر کرده تا از افزایش نفوذ این جنبش در کرانه باختری جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت فلسطین +عکس

بر اساس گزارش این کانال، رژیم صهیونیستی از ابتدای سال (میلادی) تاکنون ۳ میلیون شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) نیز برای مقابله با نفوذ حماس در کرانه باختری هزینه کرده است.

این کانال در ادامه ادعا کرد: بازداشت‌های دو ماه گذشته در روند کار حماس در کرانه باختری خلل‌هایی ایجاد کرده است.

کان اضافه کرد: اقدامات اسرائیل بعد از اینکه تشکیلات خوگردان فلسطین حالت منفعلانه به خود گرفته است در دستگیری فعالان این کشور، افزایش یافته است.

پیش از این باشگاه الاسیر فلسطین اعلام کرده بود: ۱۱ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری خود‏ در اعتصاب غذا بسر می‌برند.

در همین زمینه، حساب توئیتری مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: «رأفت الدراویش» اسیر ۲۸ ساله فلسطینی از شهر «دورا» در جنوب الخلیل در مخالفت با بازداشت اداری برای ششمین روز پیاپی به اعتصاب غذای نامحدود خود ادامه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس