سرلشکر سلامی نمایه

در پی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش مشرق، در پی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود مقتدرانه و غرورانگیز مجدد آنان به لیگ برتر فوتبال کشور را به آحاد مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده های معظم شهدا و همچنین مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان ، عوامل اجرایی و هواداران فهیم ،خونگرم ، مصمم و وفادار این تیم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

بی شک  این رخداد مبارک که در تلاقی با اعیاد خجسته قربان و غدیر در سایه ایمان ، توکل و همت نقش آفرینان این عرصه و و نیز حمایت های بی دریغ و قابل تقدیر و تحسین سردار گرانقدر یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولین و دست اندرکاران استانی رقم خورد ، بیانگر شایستگی‌ها ، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جوانان غیور و غیرتمند این خطه شهید پرور برای خلق افتخارات سترگ و ماندگار در سپهر ورزش ایران اسلامی به شمار می‌رود.

تداوم موفقیت‌ها و درخشش این مجموعه  افتخار آفرین که مزین به نام  "شهید والامقام عبدالمجید سپاسی" و داعیه دار فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در  میدان‌های ورزشی است ، در آوردگاه های خطیر  پیش رو ، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و توشه گیری و پیروی از رهنمودها و توصیه‌های رهبر حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ورزش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 0
    زیاد فوتبالی نیستم اما نمیدونم چرا این تیم رو دوست دارم، کلا دل نشینه.
  • سعید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 0
    لطفا از نظر مالی دیگه مثل قبل کم. نزارید تا این تیم بتونه دوام بیاره جلوی تیم های دیگه و بتونه درامد زایی کنه واستون
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    یک عده مسولین بی کفایت ونالایق ودولت خبیث روحانی تووقتش به درد مردم نمیخورندبعدا آبروی رهبرعزیزوملت شریف رو میبرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس