برتری صدرنشینان در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال

با برگزاری ۹ دیدار از هفته سی و سوم لیگ دسته یک باشگاه های کشور، صدرجدول دست نخوره باقی مانده و نماینده شیراز در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نخستین بازی از هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان برابر نود ارومیه رقم خورد. پیش از این دیدار نماینده ارومیه سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده بود و در پایان هفته سی و سوم با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. تنها گل این بازی توسط علی کیانی فر در دقیقه ۳۵ برای استقلال خوزستان به ثمر رسید.

بادران تهران نیز ۳ بر یک رایکا بابل را با شکست بدرقه کرد. در این بازی امیر محمد منصف در دقیقه ۹۰ از تیم رایکا با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

پیروزی فجر سپاسی و هوادار در این هفته موجب شد تا بادران هم چنان در رده سوم جدول باقی بماند. ایمان غلامی، احسان پیرهادی و یاسر فیضی گلزنان بادران در این دیدار بودند.

خوشه طلایی ساوه و خیبر خرم‌آباد نیز به تقسیم امتیازها رضایت دادند. در این بازی عارف رستمی و رضا شکری برای خیبرخرم آباد و مسعود کاظمینی و علی مغنمیان برای خوشه طلایی ساوه گلزنی کردند.

استقلال ملاثنی و آرمان گهر نیز به تساوی ۳ بر ۳ و تقسیم امتیازها رضایت دادند.

جدال تیم صدرنشین فجر سپاسی و شاهین شهرداری‌ بوشهر نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود فجری ها خاتمه یافت تا صدر جدول همچنان در اختیار آنها باشد. دانیال کردستانی، میلاد احمدی و هادی حبیبی نژاد در این دیدار موفق به گلزنی شدند و وحید عزیزی نیز از شاهین بوشهر در دقیقه ۹۰ کارت قرمز دریافت کرد.

هودار نیز در این هفته موفق به کسب۳ امتیاز بازی شد، آنها در دیداری خارج از خانه ۳ بر یک مس کرمان را از پیش رو برداشتند. محمد چهارمحالی، سجاد دانایی و عرفان پورافراز گل های هوادار را به ثمر رساندند و تک گل مس توسط محمدعلی صفیا ثبت شد.

دیدار چوکا تالش و قشقایی شیراز نیز پس از ۹۰ دقیقه تلاش با نتجیه ۲ بر یک به سود قشقایی خاتمه یافت. پارس جنوبی نیز در این هفته ۲ بر یک از سد ملوان گذشت و شهرداری آستارا با ۶ گل، تیم گل ریحان البرز را با شکستی سنگین بدرقه کرد.

در پایان رقابت های این هفته، تیم های فجر سپاسی، هوادار و بادران با ۵۷ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس