به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: مدرسه دخترانه‌ای در مشهد به پاسداشت خون شهدای دانش‌آموز در  مکتب سیدالشهدا(ع) در افغانستان، به این نام نامگذاری شده است.

مدرسه ای در مشهد به یاد دختران مدرسه افغانستان+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک افغانستانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    22 0
    ما از این اقدام کشور ایران سپاسگذاریم. اما بهتر بود که یک اقدام دیگر میشد.مشرق نیوز شما اطلاع دارید که کشور فرانسه برای اینکه دل قوم ایرانی تبار تاجیک را بدست بیاورند. یک خیابان را بنام احمد شاه مسعود نامگذاری کرده اند که بشدت بازخورد مثبتی در بین تاجیک های افغانستان داشت و باعث شد فرانسه نفوذ زیادی در بین این قوم پیدا کنند.بنظرم ایران هم باید یک خیابان. بزرگراه یا یک میدان را در محلات تازه تاسیس یا مرکز شهر مشهد یا تهران بنام شهید احمد شاه مسعود و شهید حجت الاسلام عبدالعلی مزاری رهبر بزرگ شیعیان افغانستان نامگذاری کند. اقدامی که قطعا بازخورد های بسیار بسیار مثبتی در بین شیعیان و تاجیک های افغانستان خواهد داشت. شهید عبدالعلی مزاری داستان شهادت بسیار دردناک و مظلومانه ای دارد و محبوبیت ایشان بین شیعیان افغانستان بسیار بالاست.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 0
      شهید مزاری و احمدشاه مسعود دشمن همدیگربودند و با هم می جنگیدند چجوری است که مردم افغانستان هر دو را دوست دارند؟
  • محتشم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    اگر این بینش و نوع نگرش در بین مسولان وجود داشت در همه زمینه ها وضع به گونه دیگری بود // مدیریت // ==// مدیریت // ایا کسی که نام استان های ایران / کشور های همسایه // و ... نمی داند چکونه ممکن است این بینش سیاسی / فرهنگی و اثرات آن در فلات ایران داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس