کد خبر 1246862
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم ۳۷۹ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۷۷میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۵۶میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۷۹میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثالوند»، «غدام» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری مسکن الوند ۵۲ یلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «تیپیکو»، «شاوان» و «سفارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۳میلیارد تومان (۸۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۰۰میلیارد تومان (۴۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف لیزینگ رازی (ولراز) به ۴.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۱۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «کاشی و سرامیک» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن حدود ۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای خرید ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۶درصد از هزار و ۳۳۲میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۹۹۷میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۳۲۹میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس