کد خبر 1246812
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۸۸۲واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۷هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۸۸۲واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۷هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۰۶درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۳۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای «برکت»، «شستا» و «ومدیر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «لطیف»، «دی» و «فگستر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۶۲۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۴۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوفالوی عجیب IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    باز فیلم این کار گزاری ها شروع شد اون موقع که زرت زرت ریزش داشت سرورشون خطا نمیده الان که بعضی سهم ها میخوان ی سود مردنی بدن ، زود سرور را دستکاری میکنند الان مفید قطع شده ،که خودشون حالا.... الان ی ساله پولم تو تپکو گیر کرده ی بار زنگ نزدم دیروز ی معامله کردیم تو قیمت مثلا بالا فروختیم ی سهم در پیتی خریدیم که امروز منفی ۵ شده ، بعد معامله دیروز را لغو کردن ، فروش در قیمت بالا لغو شده،، خریدم که منفی شده سر جاش است ، امروز زنگ زدن که شما بدهکار شدید از سهم بفروش پول مارو بده ،،از کدوم سهم بفروشم از سهمی که منفی ۵ است یا اونیکه ی مثبت داد بعد لغوش کردید شده قیمت چند روز پیش ، اگه میدونستم که معامله نمی کردم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس