کد خبر 1246840
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
رئیسی نمایه

مردم در عین اینکه کم‌کاری دولت‌های یازدهم و دوازدهم را یکی از عوامل اصلی وضع موجود می دانند ولی از دولت رئیسی هم انتظاراتی دارند که تحقق این انتظارات می‌تواند دولت سیزدهم را موفق جلوه دهد.

به گزارش مشرق، کمتر از ۲۰روز تا پایان دولت روحانی و آغاز دولت سیزدهم به ریاست سیدابراهیم رئیسی مانده است و اگر واقع بین باشیم، روحانی کشور را در وضعیت نابسامانی از نظر آمار و وضعیت اقتصادی به دولت بعد تحویل می دهد. با این حال مردم در عین اینکه کم‌کاری دولت‌های یازدهم و دوازدهم را یکی از عوامل اصلی وضع موجود می دانند ولی از دولت رئیسی هم انتظاراتی دارند که قطعا تحقق این انتظارات هست که می‌تواند دولت سیزدهم را در افکار عمومی موفق و رضایت‌بخش جلوه دهد.

قطعا اکثر مطالبات اقتصادی است و یا با واسطه کوتاهی به اقتصاد ربط دارد چون اساسا مشکل فعلی ما ضعف و ناکارآمدی سیستم اقتصادی کشور است و همین مسئله نارضایتی‌ها را منجر شده است.

مردم بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات سامانه فارس من خبرگزاری فارس را یکی از مراجعی دیدند که می‌توانند مطالباتشان از رئیسی را به گوش رئیس دولت سیزدهم برسانند.

استفاده از نیروهای جوان مومن انقلابی در پست مدیرکل در سطح ملی

یکی از بزرگترین انتقادات به دولت روحانی سن بالای کابینه بود و عده‌ای به شوخی یا کنایه می‌گفتند وزرای روحانی الان قائدتا باید با نوه‌هایشان بازی کنند نه اینکه برای مثال مسئولیت وزارت مهمی مثل صنعت،‌معدن و تجارت را برعهده بگیرند.

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

از این روست که یکی از مطالبات جدی از رئیسی دمیدن روحی جدید در ساختار مدیریتی کشور است تا هم رویکردهای کهنه و منسوخ مدیریتی و هم افراد قدیمی که دیگر توانی برای کار در این وضع فوق‌العاده کشور ندارند کنار روند و نیروهایی با ایده هایی نو و تازه نفس روی کار بیایند. جوان بودن و مومن و انقلابی بودن بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، شاخصه‌هایی هست که در این مطالبه بر آن تاکید می‌شود.

تلاش انقلابی آیت‌الله رئیسی برای رفع چالش‌های اقتصادی

تلاش انقلابی آیت‌الله رئیسی برای رفع چالش‌های اقتصادی خواسته‌ایست که تقریبا همه از او و کارگزارانش انتظار دارند. عده‌ای در یک مطالبه در فارس من تاکید کرده‌اند:  ما مردم از خیلی مسائل شکل گرفته در دولت تدبیر و امید، درمانده شده‌ایم. گرانی‌های پی در پی اقلام و اجناس، تورم چند ۱۰ درصدی، افزایش قیمت‌های نجومی چند ۱۰۰ درصدی مسکن، خودرو، زمین، لوارم خانگی و ...

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

افزایش قیمت دلار، گوشت، مرغ ، برنج، مواد بهداشتی، پوشاک و هزاران فشار اقتصادی دیگر بر ملت، همه و همه زندگی را سخت و ناممکن ساخته است.

از دولت جدید توقع این است که با تلاش انقلابی به این بی سروسامانی‌های کشور پایان دهد و امید به زندگی را بار دیگر شکوفا نماید.

درخواست از آیت الله رئیسی برای تأسیس وزارت خانواده

نهاد خانواده به عنوان بنیادی ترین و اولیه‌ترین اجتماع در جوامع بشری است و این نهاد در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیار ویژه‌تری نسبت به جوامع غربی دارد و شاید یکی از نقاط قوت جوامع اسلامی و مخصوصا ایرانی، پیوند عمیق افراد در قالب روابط خانوادگی است که تامین‌کننده نیازهای معنوی و مادی انسان هاست. از همین جهت است که از مدت ها پیش غرب درصدد این است که به انحاء مختلف این نهاد را مورد هجمه قرار دهد و تاحدودی نیز موفقیت داشته است.

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

افزایش چشمگیر طلاق و اختلافات خانوادگی در سالهای گذشته و کاهش آمار ازدواج مواردی است که نشان می‌دهد باید برای این موضوع اهمیتی ویژه قائل شد. از طرفی نیز متغیرهای متنوعی چون اقتصاد،‌ فرهنگ، بهداشت، آموزش،‌ امنیت و ... بر آن اثرگذار است و رسیدگی به امور آن را بسیار پیچیده می کند. از این روست که عده‌ای در سامانه فارس من پیشنهاد تاسیس وزارتخانه‌ای مستقل را برای ساماندهی به امور زنان و خانواده ارائه کرده‌اند.

پیشنهاد تشکیل حلقه مشاوران مردمی رئیس‌جمهور

عده ای پیشنهاد داده‌اند که رئیسی از مشاوره مردمی نیز برای انجام امور بهره‌ گیرد. در این مطالبه تاکید شده است: ما معتقدیم در کنار صداقت، پشتکار و روحیه فسادستیزی حضرتعالی اساسی‌ترین شرط برای خدمت به ملت و نظام پایبندی به اصل شایسته‌سالاری است. خدمت به ملت و کشور بدون رعایت اصل شایسته‌سالاری برای ما چیزی جز یک رویای بزرگ نیست. عدم تعهد به رعایت کامل و صد درصدی اصل شایسته‌سالاری در تعیین مدیران در سطوح ملی، استانی و پایین‌تر باعث از دست رفتن ظرفیتها، لطمه به باورها می‌شود و به عقب‌ماندگی کشور کمک خواهد کرد.

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

عدم قبول توصیه حتی اگر سفارش‌شونده فرد متقی جامعه باشد. شاید جوان مؤمن انقلابی که سابقه جنگ و جانبازی ندارد، شایسته‌تر برای قبول مسئولیتی باشد. پیشنهاد تشکیل حلقه مشاوران مردمی در هر استان از نگاه‌ها و جناح‌های مختلف را داریم.

درخواست از آیت‌الله رئیسی جهت حل معضل بورس

بازار سرمایه یا همان بورس یکی از مشکلاتی است که نارضایتی بسیاری را منجر شده است. عده‌ای با ثبت مطالبه در سامانه فارس من راهکارهایی چون بازخواست حقوقی‌های متخلف، کاهش سود بانکی، حذف قیمت‌گذاری دستوری و ارز ۴۲۰۰ تومانی، حذف دامنه نوسان، تزریق پول به بازار سرمایه، الزام صندوق‌های درآمد ثابت و بانکها جهت خرید سهام را برای خارج‌سازی بورس از بحران کنونی پیشنهاد داده‌اند. 

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

رئیسی در خلال تبلیغات انتخاباتی نیز بر ساماندهی بورس تاکید ویژه داشت و از این رو انتظارات زیادی از وی برای حل این بحران و مشکل در سطح جامعه ایجاد شده است.

درخواست از آیت‌الله رئیسی برای حمایت از حقوق معلولان

معلولان بخشی از جامعه هستند که علیرغم ظرفیت‌های بالا و استعدادهای مضاعف، نیازمند کمی توجه و ایجاد بستر از سوی دولت برای حضوری فعال تر در جامعه هستند و عده ای از آنان نیز که عملا نمی توانند بدلیل محدودیت‌های بسیار به فعالیت اجتماعی بپردازند، نیازمند حمایت مالی،‌ درمانی و روحی از سوی دولت و مردم هستند. 

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

از این روست که عده‌ای با ثبت و حمایت از مطالبه حمایت از معلولین به این امر مهم تاکید ویژه داشته‌اند.

سامانه معرفی مدیران،‌گامی در جهت مردمی کردن دولت 

رئیسی در اقدامی سامانه‌ای معرفی کرد که مردم تمام کسانی را که از نظرشان در هر سطحی از مدیریت اجرایی کشور توانایی تصدی مسئولیت دارد به دولت معرفی کنند. از این طریق زئیس جمهور منتخب و مدیران پایین دست‌تر دولتی لیست بلندبالایی از اسامی را دارند که علیرغم توانایی کسب جایگاه مسئولیتی برای دولتمردان سیزدهم شناخته شده نیستند. 

مردم چه مطالباتی از دولت رئیسی دارند؟

با این امر بخش مهمی از مطالبه مردم مبنی بر انتخاب مدیران جوان و انقلابی نیز قابل تحقق است و اگر این مهم تحقق یابد، باقی مطالبات در یک فضای مسئولانه و انقلابی قابل رسیدگی و حل است.

آنچه به نظر می رسد دولت سیزدهم و آیت الله سیدابراهیم رئیسی در وهله اول نیازمند ارسال علامت‌هایی مثبت به جامعه مبنی بر بهتر شدن اوضاع است تا اعتماد عمومی که حلقه مفقوده این‌روزهاست دوباره به افکار عمومی برگردد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    آقای دکتر رئیسی لطفا افرادی که برای وزارت مورد نظرند قبل از معرفی به مجلس بهتر است در معرض نظر مردم واقع که اگر خدایی ناکرده مشکلی دارند به جنابعالی منتقل تا انشالله افرادی در تراز انقلاب.ضد فساد و جهادی دولت را تشکیل دهند ..
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مردم هیچ توقع غیر معقولی از آقای رئیسی ندارن چرا که واقفند این مشکلاتی که در 8 سال ایجاد شده 80 سال زمان لازم داره تا درست بشه. همینکه قیافه روحانی رو نمی بینیم و صداشم نمی شنویم خدا را شاکریم.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    مطمئن باشید توقع معجزه یک شبه ندارن
    • پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      1 0
      تنها راه نجات و کنترل تورم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده تنها راه کنترل تورم و تنها راه نجات اقتصاد و مردم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده است . جناب آقای دکتر رییسی ؛ رییس جمهور عزیز و ضدفساد ... عزیزان دلسوز در هر جا ، مجلس ، دولت ، قوه قضاییه و رسانه ها پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، تنها راه نجات اقتصاد و زندگی مردم مظلوم ایران است . این قضیه را جدی بگیرید . راه دیگری نیست . فقط پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... فقط ... اگر دولت بخواهد مشکلات مردم و کشور را حل کند ... باید درامدهای باکیفیت داشته باشد ... و باید دستش پر باشد ... پر از صنایع و معادن بی نظیر و ثروتساز ... پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... راه نجات است . صدها کارخانه و معدن تاراج شده و با ارزشتر از هفت تپه و هپکو داریم . نیاز به تلاش و قاطعیت بیشتری است . چون پای زندگی و آینده ی هشتاد میلیون انسان در میان است . پس گرفتن قاطع صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، راه نجات است . فولاد مبارکه - ملی مس - چادرملو - معادن گل گهر یک ... تا گل گهر پنج - مپنا - ذوب آهن اصفهان - معادن بی نظیر خاک نسوز - بوکسیت - فلورین و .... پتروشیمی زاگرس - پتروشیمی اصفهان - پتروشیمی تبریز - پتروشیمی فارس - پتروشیمی پارس - پتروشیمی فناوران - پتروشیمی شیراز - پالایشگاههای شیراز ، اصفهان ، تبریز ، تهران ، خلیج فارس ، شرکت نفت سپاهان ، شرکت نفت ایرانول و ..... اینها داراییهای مهم و ثروتساز دولت ( مردم ) بوده که قسمت عمده همه اینها در فرایند اشتباه خصوصی سازی ، به تاراج رفته است .
  • سرباز IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    او میتواند چون توکلش به پروردگار عالم است و به او اعتماد دارد
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    برقراری عدالت در همه ی نهادها و سازمان ها
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    بالا نشین ادارات را به پایین نشینی برساند تا بدانند تکبر و غرور جایگاهی ندارد
  • مقدس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    در حال حاضر سناریوئی به تازگی توسط غربیها و عوامل داخلی در مطبوعات زنجیره ای در حال اجراء و عوامفریبی هستند ، بنام ( لغو تحریم‌های بانکی و نفتی ایران )، اصطلاحا این دستورالعمل ۹۰ روزه فقط برای چپاول و غارت پولهای ایران هست ، ایران نبابستی بپذیرد که فقط شرکت‌های کره ای و ژاپنی دسترسی به پولهای کشورمان را داشته باشند ، ضمنا بایستی خسارت و ضرر و زیان بلوکه کردن غیر قانونی پولهایمان را از این دزدان بگیریم ، یا باید تمام پولهای ما آزاد و در اختیار کشورمان قرار بگیرد و یا هیچکس حق برداشت و تسویه حساب از این منابع برای شرکت‌های خودشان را ندارد .
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ساخت راکتورهای جدید برای تامین برق هسته ای . استفاده گسترده از صفحات خورشیدی در کویر لوت و تمام استانهای مرکزی . لوله کشی آب از دریای خزر به سمت مرکز . لوله کشی آب از خلیج فارس برای جنوب . تقویت ارزش پول ملی در بلند مدت . خرید به قیمت محصولات از کشاورزان و فروش با سود مناسب به مردم ( حذف دلال ها و سودهای بی معنا ) . تعریف کشاورزی و محصولات بر اساس نیاز کشور ، نوع خاک و منابع آبی و حمایت از کشاورزان . سر و سامان دادن به وضعیت خودروسازی کشور و پیشرفت در خودرو سازی و کاهش قیمت خودرو . استفاده گسترده از نخبگان در تمام زمینه ها و حمایت از نخبگان . تقویت سیستم حمل و نقل عمومی در تمام کشور . ایجاد راه آهن و قطار پرسرعت و انتقال تکنولوژی به داخل . نظارت بر تولید مواد غذایی و فروش و قیمت . برخورد بسیار شدید با گرانفروشی و احتکار . رسیدگی ویژه به مناطق محروم . ساخت انبوه مسکن و در اختیار گذاشتن آن با قیمت و شرایط مناسب . ایجاد اشتغال و حمایت قوی از جوانان برای تشکیل خانواده . استفاده از ظرفیتهای طب سنتی و جدید برای درمان و کاهش هزینه های درمانی . نظارت قوی بر فضای مجازی و تقویت و حمایت از نرم افزارهای داخلی . تقویت روابط تجاری و فرهنگی با کشورهای همسایه . تبدیل نفت و گاز و منابع معدنی به مواد با ارزش و جلوگیری از خام فروشی . نوسازی سیستم و ناوگان حمل و نقل جاده ای . استفاده و تقویت ظرفیتهای فرهنگی در کشورهای همسایه . تقویت نیروی هوایی و ساخت مشترک جنگنده با چین و روسیه . حمایت از نخبگان داخلی و پژوهش در کشور و تعریف پروژه بر اساس نیازمندیهای اولویت دار . نزدیکتر کردن دانشگاه و صنعت و حمایت از تولید داخلی و نظارت قوی بر کیفیت و قیمت کالاهای تولیدی . جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخلی و کالاهای لوکس تجملاتی .
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    امیدوارم دغدغه مردم در سال ۱۴۰۴ دوباره رقص و کنسرت نشود
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    خواهشمون از آقای رئیسی اینه دکمه ریست رو بزنه همه قیمت ها برگرده ممنون
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 0
      اگربتونه بزنه-با اینهمه نقدینگی که بانکها ومفسدها انباشت کردنند بعدازریسیت دوباره باسرعت بیشتر شروع به غارت میکنند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مطالبه مردم همان وعده های آقای رئیسی است
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    فقط عدالت در کارها و رسیدگی به وضع مردم
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ۱-رئیسی فقط باید(کارکنان،مشاوران،نمایندگان،مسئولین،مدیران ووزرای درستکار،متعهد،مجرب،متخصص،فعال وکاملامدیرالکترونیکی...)بکار بگیردکه حتی کوچکترین لغزشی خودشان وخاندانشان نداشته باشند-مثلا یک مسئول باید بداند(نفوذ،خیانت،جنایت،پارتی بازی،فساد،امضای طلایی،تبانی،اختلاس،ارتشا،دلالان،قاچاقچیان،پیمانکاران وتمام تخلفات...)ازطریق محلها واشخاصی به ظاهر خنثی یا تظاهربه جدیت،چاپلوس،جوکر،بدون هرگونه سمت اساسی...(مثل رانندگان شخصی،دفترداران،آبدارچی،پرسنل اداری وفنی،نگهبانی،انتظامی،حراستی،امنیتی وایمنی...ودردرجه های بعدی که اصلی هم هستند،زیردستها،مناصبان ومعاونین ومسیولین اجرایی و....)صورت میگیرد-به گونه ای که از زمان حرکت مسئول ارشد از در خانه تا محل کار وسرکشیهای سرزده ازقبل لو رفته -۲-ریشه فساد را بخشکاند...
  • یک اقتصاددان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    قسمت اعظم بار تورمی فعلی روانیه یعنی حقیقی نیست بلکه قیمت گذاری های کاذبیه که یا توسط شبکه دلالها یا چشم و همچشمی های ناآگاهانه مردم در سایتهای آگهی اینترنتی صورت میگیره . نتیجه اش هم شده رکود و فریز کامل معاملات در بازارهای کاذب و فروش نرفتن جنس . مسبب اوضاع بهم ریخته و آشفته بازار فعلی بدون شک دولت که بعد از اینهمه فاجعه اقتصادی کل تقصیر رو انداخته گردن تحریمها درحالیکه تحریمها بین 20 تا 30 درصد در وضع موجود موثر بودن و بیش از 70 درصد فروپاشی فعلی اقتصادی برمیگرده به ضعف فوق العاده بنیادین دولت بنفش در اداره کلان اقتصاد کشور . نظام توزیع ، قیمت گذاری ، تامین نهاده ، نظارت بر عملکرد صحیح بازارها ، کوتاه کردن دست دلالها ، تسویه حساب با ابربدهکاران بانکی ، برنامه ریزی برای پوشش گروههای هدف و خیلی مسائل حیاتی دیگه در این 8 سال بحدی فاجعه بار و غلط پیاده شده که انتظاری بهتر از اقتصاد جهنمی فعلی نمیشه داشت . انشاالله در دوران جهادی آقای رییسی با توجه ویژه بر مدیریت کلان چه از نظر افراد و چه هماهنگی و درستی تصمیمات براحتی میشه گرداب تورمی فعلی که روانیه جمعش کرد و دوباره آرامش رو به بازارهای کشور برگردوند و روند قیمتهای فوق العاده کاذبی همچون مسکن و خودرو و نهاده ها رو بشدت نزولی کرد . الحمدالله چه تغییر و تحول در دولت ، از پیر و خسته و ناکارامد و امیدوار به الطاف غرب به دولت جهادی و مردمی و خادم و کاری چه تغییر و تحول در مدیریت قوه قضاییه امیدهای تازه ای در جامعه افسرده ما ایجاد کرده و دوباره زمزه های آب زلال در این چشمه خشک شده توسط اشراف اصلاح طلب بگوش میرسه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    این‌پیج هایی که شوهراشون معلوم نیست چکاره اندو زن در حال تبلیغ و مسابقه و ندادن حق و حقوق فالوررهاست رو ببنیدین
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    تبلیغات منفی در اینستا را جمع کنید
  • پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    تنها راه نجات و کنترل تورم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده تنها راه کنترل تورم و تنها راه نجات اقتصاد و مردم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده است . جناب آقای دکتر رییسی ؛ رییس جمهور عزیز و ضدفساد ... عزیزان دلسوز در هر جا ، مجلس ، دولت ، قوه قضاییه و رسانه ها پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، تنها راه نجات اقتصاد و زندگی مردم مظلوم ایران است . این قضیه را جدی بگیرید . راه دیگری نیست . فقط پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... فقط ... اگر دولت بخواهد مشکلات مردم و کشور را حل کند ... باید درامدهای باکیفیت داشته باشد ... و باید دستش پر باشد ... پر از صنایع و معادن بی نظیر و ثروتساز ... پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... راه نجات است . صدها کارخانه و معدن تاراج شده و با ارزشتر از هفت تپه و هپکو داریم . نیاز به تلاش و قاطعیت بیشتری است . چون پای زندگی و آینده ی هشتاد میلیون انسان در میان است . پس گرفتن قاطع صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، راه نجات است . فولاد مبارکه - ملی مس - چادرملو - معادن گل گهر یک ... تا گل گهر پنج - مپنا - ذوب آهن اصفهان - معادن بی نظیر خاک نسوز - بوکسیت - فلورین و .... پتروشیمی زاگرس - پتروشیمی اصفهان - پتروشیمی تبریز - پتروشیمی فارس - پتروشیمی پارس - پتروشیمی فناوران - پتروشیمی شیراز - پالایشگاههای شیراز ، اصفهان ، تبریز ، تهران ، خلیج فارس ، شرکت نفت سپاهان ، شرکت نفت ایرانول و ..... اینها داراییهای مهم و ثروتساز دولت ( مردم ) بوده که قسمت عمده همه اینها در فرایند فاسد خصوصی سازی ، به تاراج رفته است .
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    آقای رییسی یک کارجهادی بکنه
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ریسیت هم اگربتونه بزنه-با اینهمه نقدینگی که بانکها ومفسدهاانباشت کردنند بعدازریسیت دوباره باسرعت بیشتر شروع به غارت میکنند-پس باید دکمه دیلیت تمام مفسدان را بزندوالا باریسیت هیچی درست نمیشه
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    هیچ و هیچ وهیچ
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ۱-دولت کاملا الکترونیک وشفاف(براحتی باید هرشخص،خانواده سببی ونسبیش تمام پستها،روابط،انتصابات،استخدامهادرامدها،ازبیمه ها،مشاغل،داراییهایشان کارخانجات واگذاریها شرکتها معادن صنایع بورس سهام وانواع امتیازاتشان مشخص گردد-تمام مالیات عوارض،بیمه،شرکتها،مناقصات،مزائده ها،صورت وضعیتها،اموال وکارها.‌‌....شفاف ودقیق بدون نفوذ وتغییر ودست بردن باشد).... ۲-تمام مفسدان رابطان دلالها وحامیان اصلیشون درحکومت ریز ودرشت ریشه ای،فراگیر،سریع وصریح ....برخورد شود ۳-کارهای عمونی مملکت ومردم دراولویت باشد تولید،اشتعال،مسکن،ازدواج،برق،اب،تلفن،تحصیل دارو ودرمان وانرزی سوبسید به عدالت توزیع ودربخش ودهکهایی هم رایگان توزیع شود
  • مهدی مختاری IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به داد محرومان و مظلومان برسند اشتغال کلید حل بسیاری از مشکلات است. مثل ازدواج و کاستن از فساد و حل مشکل کاهش جمعیت و....همه اینها در گرو حل مشکل اشتغال است
  • پری IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    رسیدگی به معیشت مردم چون باعث شده مردم از دین هم دوری کنند تا حدودی
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    تمام(وزرا،معاونین،مشاوران،مسیولین،پیمانکاران،شرکتها،امتیازیها ،کارکنان وخاندانشان،دلالان برادران قاچاقچی....)فاسد خودی وعیر خودی قدیم وجدید پاکسازی،شوند
  • تنها راه نجات و کنترل تورم IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    تنها راه نجات و کنترل تورم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده تنها راه کنترل تورم و تنها راه نجات اقتصاد و مردم : پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده است . جناب آقای دکتر رییسی ؛ رییس جمهور عزیز و ضدفساد ... عزیزان دلسوز در هر جا ، مجلس ، دولت ، قوه قضاییه و رسانه ها پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، تنها راه نجات اقتصاد و زندگی مردم مظلوم ایران است . این قضیه را جدی بگیرید . راه دیگری نیست . فقط پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... فقط ... اگر دولت بخواهد مشکلات مردم و کشور را حل کند ... باید درامدهای باکیفیت داشته باشد ... و باید دستش پر باشد ... پر از صنایع و معادن بی نظیر و ثروتساز ... پس گرفتن صنایع و معادن دولتی تاراج شده ... راه نجات است . صدها کارخانه و معدن تاراج شده و با ارزشتر از هفت تپه و هپکو داریم . نیاز به تلاش و قاطعیت بیشتری است . چون پای زندگی و آینده ی هشتاد میلیون انسان در میان است . پس گرفتن قاطع صنایع و معادن دولتی تاراج شده ، راه نجات است . فولاد مبارکه - ملی مس - چادرملو - معادن گل گهر یک ... تا گل گهر پنج - مپنا - ذوب آهن اصفهان - معادن بی نظیر خاک نسوز - بوکسیت - فلورین و .... پتروشیمی زاگرس - پتروشیمی اصفهان - پتروشیمی تبریز - پتروشیمی فارس - پتروشیمی پارس - پتروشیمی فناوران - پتروشیمی شیراز - پالایشگاههای شیراز ، اصفهان ، تبریز ، تهران ، خلیج فارس ، شرکت نفت سپاهان ، شرکت نفت ایرانول و ..... اینها داراییهای مهم و ثروتساز دولت ( مردم ) بوده که قسمت عمده همه اینها در فرایند اشتباه خصوصی سازی ، به تاراج رفته است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس