کد خبر 1246503
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
انتظاری:ضربه مطهری فن کاراته بود/عمران زاده مصاحبه من را بخواند تا متوجه اشتباهش شود

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضربه ارسلان مطهری مثل فنون کاراته بود و اگر داوران داخل کشور در این بازی قضاوت می کردند به این بازیکن کارت قرمز می دادند.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در خصوص اینکه بعد از دربی مدعی شد خطای مطهری روی فرجی کارت قرمز داشت اما فغانی اعلام کرده  جریمه این خطا فقط کارت زرد بود اظهار داشت: من روی اظهار نظری که کارشناسان بعد از دربی انجام دادند گفتم که آن صحنه کارت قرمز داشت اما باز هم می گویم آن حرکت خیلی خطرناک بود چون پای مهاجم استقلال خیلی بالا آمد.

وی افزود: حرکت ارسلان مطهری شبیه به فنون کاراته یا تکواندو بود و اگر در آن صحنه این بازیکن کارت قرمز می گرفت داستان بازی در کل عوض می شد. شاید اگر داورانی که داخل کشورمان قضاوت می کنند در این بازی حضور داشتند حتما به مطهری کارت قرمز می دانند اما فغانی جزو داوران بزرگ این کشور است و او تشخیص داده که آن صحنه کارت نداشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: روند اشتباهات داوری گریبان پرسپولیس را گرفت چون صحنه های پنالتی هم بحث برانگیز بود. مثلا در چند نوبت دروازه بان استقلال زودتر حرکت می کرد که داور می توانست دستور به تکرار ضربه بدهد اما این اتفاق هم نیفتاد. مثلا در بازی فولاد و سپاهان مشابه این حرکت توسط دروازه بان فولاد انجام شد و داور هم دستور داد ضربه تکرار شود اما در دربی این اتفاق رخ نداد.

انتظاری در خصوص ادعای امروز حنیف عمران زاده مربی نفت مسجد سلیمان که مدعی شده «انتظاری با من تماس نگرفته و او دروغ گفته است» گفت: در ابتدا باید بگویم عمران زاده همشهری من است و برایش خیلی احترام قائل هستم اما فکر کنم او دچار اشتباه بدی شده است!

بیشتر بخوانید:

حنیف: آقای انتظاری آدرسم را داری، با خاندانت بیا

وی افزود: حنیف عمران زاده یا مصاحبه من را خوب نخوانده و یا مصاحبه من را به او بد منتقل کرده اند. من در مصاحبه ام اصلا نگفتم که با عمران زاده تماس گرفتم، متن مصاحبه من موجود است و اگر حنیف آن را نخوانده برود و دوباره آن را بخواند تا شاید مرتکب اشتباهش بشود. در آن مصاحبه عنوان کردم که نیما( برادرزاده ام) با عمران زاده برای تصمیم آنها تماس گرفت که او هم به نیما  گفته نگران نباش، همه چیز درست می شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: حنیف امروز نیم ساعت در مورد من مصاحبه کرده و در مورد شرف و وجدان و اینگونه مسائل صحبت کرده در حالی که کلا دچار اشتباه شده است! اصلا چرا من باید با عمران زاده تماس بگیرم؟ او مدعی شده از پدر و مادرش هم عذر خواهی نمی کند، این مسائل به من چه ربطی دارد؟ بهتر بود عمران زاده اول مصاحبه من را می خواند و می دید که صحبت من در مورد چه کسی بوده است.

انتظاری تاکید کرد:روی صحبت من با محمود فکری بوده که اتفاقا هم ولایتی من است. او با برادرزاده من طوری رفتار کرده که وقتی پای جانش وسط آمده نمی توانستم سکوت کنم. بازیکنی که 26 بازی برای نفت مسجد سلیمان بازی کرده آیا به همین راحتی کم کاری می کند؟ ناراحتی من این است که با جان برادرزاده ام در مسجد سلیمان بازی شده است. چطور اجازه دادند که به او و دو همبازی دیگر در مسجد سلیمان حمله کنند؟

وی ادامه داد: فکری مدعی است که در مکتب حجازی کار کرده آیا این رفتارها در شان یک مربی است؟ اگر خدای ناکرده بلایی بر سر برادرزاده من می آمد چه کسی جوابگو بود؟ بازیکنی که در بازی با پدیده 80 متر استارت زده و توپ را از روی خط برگردانده کم کاری می کند؟ تعجب من از مدیران باشگاه نفت است که چطور این حرف را باور کردند؟ اگر خدای ناکرده در آن حمله به 3 بازیکن تیم، چشم آنها کور می شد یا اتفاق دیگری می افتاد چه کسی جوابگوی خانواده آنها بود؟

بازیکن اسبق پرسپولیس که عموی نیما انتظاری بازیکن کنار گذاشته نفت مسجد سلیمان است تاکید کرد: این بازیکنان خانواده دارند و من در مصاحبه ای که کردم به فکری خرده گرفتم که به عنوان بازیکن سابق استقلال و تیم ملی نباید اجازه می داد چنین اتفاقاتی در مسجد سلیمان رخ می داد. من به برادرزاده خودم بعد از این اتفاقات گفتم کلامی حرف نزند و آرامش داشته باشد اما وقتی به آنها حمله شد دیگر نمی توانستم سکوت کنم.بازیکن پدر و مادر و آینده دارد و اینکه او را به قصد کشتن بزنند در روح ورزش و پهلوانی نیست.

انتظاری تاکید کرد: امروز وقتی متوجه شدم عمران زاده مصاحبه کرده با خودم گفتم او با چه کسی است؟ من در مصاحبه ام کلامی در مورد او حرف نزدم و گفتم نیما با وی تماس گرفته اما مربی نفت تصور کرده من گفتم با او تماس گرفتم در حالی که من شماره او را ندارم. جالب است حنیف در مصاحبه مدعی شده من سرم درد می کند و اگر می خواهم او را ببینم به چمستان نور بروم. واقعا از این حرف ها تعجب کردم و متاسف شدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 3
    جناب انتظاری اینها برای مطرح شدن است شما به کسی جواب بده که در حد شما باشد نه حنیف !
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    انسانی که با یک نیش پشه ازپای درمیآید. دیگر نباید ابنهمه مغرورباشد. واقعآ جملات عمران زاده بیسواد راببین با خاندانت به درب خانه بیا آخه مردک پشت کوهی گول هیکل وقدمزخرفت را نخور به یک تب بندی
  • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    رواج لات بازی و لمپنیسم
  • َA--R IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    عمران زاده یه استقلالی بوده.حالا بگید مگه استقلالی هم میتونه شرف داشته باشه
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    کاری به استقلال و پرسپولیس ندارم ولی لات بازی کار زشتی است.منم قدم ۲متره بوکسور هستم حالا بیام برا مردم شاخ بشم. خدا از همه پرزورتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس