کد خبر 1246507
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
عمران زاده:پایت را به اندازه گلیمت دراز کن آقا سهراب

حینف عمران زاده در واکنش به مصاحبه جدید سهراب انتظاری در دفاع از برادرزاده اش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، او در شروع صحبت هایش گفت: اخراج سه بازیکن از نفت مسجد سلیمان تصمیم کادر فنی باشگاه نبوده بلکه تصمیم باشگاه بوده و این کار بنا به درخواست مردم و مدیران شهری صورت گرفت. ای کاش در استادیوم بودید و می دیدید و می شنیدید که تماشاگران روی تپه ها چه می گویند. دقیقه 30 بازی بود که فریاد می زدند شرافت خود را به چه فروختید.

دستیار محمود فکری ادامه می دهد:  آقای سهراب انتظاری شما اگر سر کوچه‌تان هم بروی کسی تو را نمی شناسد. به اندازه گلیمت پایت را دراز کن و حرف بزن. خدا رو شکر بعد از مدت ها این موضوع موجب شد که دو تا مصاحبه ازت بگیرند. تا دیروز شبکه مازندران هم ازت مصاحبه نمی گرفت اما الان چپ و راست مصاحبه می کنی. اگر وجودش را داری زنگ بزن به محمود فکری و این حرف ها را به خودش بزن نه اینکه چپ و راست مصاحبه کنی. من هم گفتم اصلا به دنبال مصاحبه کردن و مطرح کردن این حرف ها نبودم اما گفتم بعد از  مصاحبه  انتظاری برخی از تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به صفحه ام مراجعه کردند و به من و زن و بچه ام فحش دادند. من بی غیرت نیستم آقای سهراب انتطاری و سیب زمینی هم نیستم. شاید این فحش ها به تو مزه کند اما به من نه و باید واکنش نشان دهم.

بیشتر بخوانید:

واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اظهارات حنیف

حنیف: آقای انتظاری آدرسم را داری، با خاندانت بیا

حنیف عمران زاده این چنین ادامه داد: بحث لات بازی چاقو کشی و این حرف ها نیست. آقای سهراب انتظاری جو نده و بی خودی شلوغش نکن. گفتی پدرم خادم است؛ آیا یاد گرفتی در مصاحبه دروغ بگویی. از نظر من دروغ بدترین رفتاری است که می تواند از یک آدم سر بزند و من اصلا سر سازگاری با آدم دروغگو ندارم. سوال من این جاست  باعث شدی که من در اینستاگرام فحش بخورم. زن و بچه ام چه گناهی کرده اند؟ بگذارید یک کد بدم. یکی از داوران بین دو نیمه رو به ما کرد و گفت بازیکن شماره ... به نظر می رسد از روی عمد به دنبال اخراج شدن است. این را ما به داور گفته بودیم به ما بگوید. یا روی تپه ها ما به تماشاگران گفتیم که داد بزنند و بگویند شرافت خود را با چه قیمتی فروخته اید. ایشان (سهراب انتظاری) فرمایش کرده اند که ما لیدرها را فرستادیم که بازیکنان را بزنند. کسی که دروغ بگوید هیچ ابایی ندارد که پشت سر هم دروغ بگوید. بدون شک نیما انتظاری دیده بود که شب بازی ما راهی خوابگاه بازیکنان شدیم و تا ساعت 3 بامداد در خوابگاه ماندیم که خدای ناکرده برخی از تماشاگران عصبانی تیم به خوابگاه نیایند و حادثه ای به وجود نیاید. ما اگر دنبال راهی کردن لیدر و زدن بازیکن بودیم که این کار را نمی کردیم.

 او در ادامه گفت : آقای  انتظاری بهتر است به محمود فکری زنگ بزنی و حرف هایت را به او بگویی. یا به باشگاه زنگ بزنی و بپرسی چرا سه بازیکن اخراج شده اند؟ و باز تاکید می کنم محمود فکری در پایان بازی از بازیکنی اسم نبرد. او چیزی را که دید درباره اش حرف زد و آیا نباید درباره اش حرف می زند. پدر من خادم نیست اما به من یاد داده که دنبال روی حقم باشم و زیر بار حرف زور نروم.

حرف پایانی مربی سابق استقلال هم این است:  انتظاری به مصاحبه هایش ادامه دهد باز هم مستندات دیگری را ارایه می کنم. گفتم در این بین کسانی دیگری هستند که از بین می روند. من چسبیده به فوتبال نیستم و هر آنچه را دیدم می گویم. یکی از کدها صحبت یکی از داوران رو به ما بود که گفت بازیکن شما از روی عمد به دنبال اخراج شدن است و با او صحبت کنید که درست بازی کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    12 11
    عجب فوتبالی ،چه ادبیاتی ،وقتی چهرتا بیسواد در فوتبال به نان و نوایی می رسند عاقبتش می شود همین آقای حنیف امروز در سال 1400بسر میبریم ولی شما در دهه چهل مانده ای
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      11 5
      از سوختن و سوزش لنگی ها مشخصه آقا حنیف درست زده وسط خال قرمز، حال نمیدانم این سوزش از جوابهای دندان شکن حنیفِ یا از باخت تو دربی. بعدم لنگی خان نوشتن چهرتا بیسواد نشانه عمق سوادِتونِ.
  • حسین IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    12 8
    این یارو طوری صحبت میکنه که انگار کل دنیا مشناسنش. یادمون نرفته بازی کیسه باصبا رو چجوری باهند عمدی صبا را فرستادی لیگ یک.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 10
    سهراب انتظاری دروغ میگه زنگ نزن محمود فکری حرفهای بد بد میزنه! فیلمش هست قبلا بازی استقلال و فولاد واضح همه خاندان طرف رو به هم پیوند داد... اگر وزیر پرسپولیسی نبود فکری و امثال فکری الان داشتن حیوانات وحشی تربیت میکردن...
  • mohamad IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 4
    به همین راحتی کنار میگذارین بازیکنان رو چند تا لات چاقو کش هم اونا رومیزنن مگه کم کارشون رو اثبات کردین به مردم ومدیران شهری چه ربطی داره
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 10
    حنیف عمران زاده عزیز شما خودت رو ناراحت نکن ما خوزستانی ها فقط نتیجه میخوایم اگه فکر میکنید بازیکن کم کاری میکنه اشکال نداره اخراجش کن. ما برای تیم های یمان ارزش قائل هستیم اگه کسی به تون تهمت میزنه یعنی کارتون درسته.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    9 6
    اقای انتظاری اگر جرات داری و مردی برو وسط مسجد سلیمان این حرفا رو بزن ببینم چند درصد سالم برمیگردی
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 10
      دهنتو ببند. لات بی سر و پا. مردم مسجد سلیمان نجیب و مودب و با اخلاقند. قبلا تیمی بود به اسم "نفتون" . همیشه هم با اخلاق ترین ها بود. تو و امثال تو از کجا پیدا شدین؟ این حنیف عمران زاده همیشه لات و بی ادب بوده. فردا پولشو میگیره میره پی کارش.
    • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      1 6
      داعشی بی مغز!
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 12
    این عمو خیلی قلدره چرا با همه دعوا داره البته چون از مکتب کیسه پیروی می کنه هوچی گری در ذات ایناست
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    9 6
    خخخخخخخ دمش گرم چه جوابی داده بدجور خراب کرده این لنگیو
  • ۴۴ IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    7 8
    تو رادهم با گل بخودی هایت میشناسن یارو
  • علی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 6
    عجب.... لات کوچه خلوت، تازه دو تا بچه هم میان میگن که ما به خاطر باخت دربی میسوزیم،چقدر حقیر و بیچاره این که هنوز رنگ جامو ندیدین دارین خودکشی میکنین، در ضمن ادبیات کوچه بازاری این آدم، مربوط به بازی نفت مسجد سلیمان بود نه پرسپولیس، چون عادت کردین هر چیزی رو ربطش بدین به پرسپولیس، اینه که میاین جفنگ میگین
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 0
    حنیف بن خادم العزیز الکیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس