کد خبر 1246117
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
برخورد رعد و برق به یک فرودگاه

بارندگی و آب‌گرفتگی در مسکو، پایتخت روسیه موجب آب‌گرفتگی باند فرودگاهها و معابر عمومی در این شهر شد. آب گرفتگی باند فرودگاههای شرمیتووا، ونوکووا و دامادیدووا، چند پرواز را با اختلال مواجه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    6 18
    انشاا.. کل روسیه را آب ببرد تا کشور ما حداقل از شر حکومت روسیه نجات باید.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      14 2
      فعلا که داره آلمانو آب میبره!! خخخخ ولی ان شاء الله کمپ شما رو تو تیرانا آب ببره که دنیا از شر یه مشت خائن وطن فروش تروریست راحت بشه!!!
    • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      4 3
      من وقتی فهمیدم لاورف در اعتراض به امضای برجام به ضرر ایران حاضر نشده در جایگاه حاضر بشه تا بعدا در کشور ما گند برجام به اسم روسیه زده نشه با تمام نفرتی که به خاطر دوره قاجارو حمایت از صدام از روسیه دارم این کار لاورف را چرخش روسیه برای جبران خطاهای گذشته به حساب آوردم
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      6 6
      چرا فکر می کنی هر کس از روسیه متنفره به تیرانا وصله ؟ مزدوری روسیه هم حدی داره!
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      11 3
      خیلی جالبه آمریکا چهل ساله داره با کشورمون دشمنی میکنه از جمله ، تحریم، ترور، کمک به صدام، حمله به طبس و.... ملت عین خیالشون نیست ولی شوروی سابق صد سال پیش یه شکری خورده روزی صدبار گفته میشه که ربطی هم ممکنه به روسیه جدید نداشته باشه !!! آمریکا رییس جمهورش عوض میشه میگن کلا آمریکا عوض شد و این آمریکا اون آمریکا نیست ولی کل نظام شوروی زیر و رو شده هنوز کارای شوروی رو پای روسیه می‌نويسن میگن همونه، موضوع چیه؟؟!!
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 0
      سلام.18:26 به همون دلیل که میگن هوا گرم،حجاب باید کمتر بشه و ..! یعنی وقتی هوا سرد چند لایه لباس می پوشن؟! . نه دنبال بهونه هستن! روسیه رو هیچ می پندارن! اما امارات کوچولو موچوله رو دوست دارن(!) چون ضد امریکایی هاست و اینا با غربی هاست و نوکرشون ..! تفاوت اینا فقط در همسو بودن با امریکا و غربی هاست. باقیش حل میشه! میخواد اندازه کشورش! اندازه مورچه باشه! یا میخواد کل کره زمین رو مردمانش رو نابود کرده باشن! .. الان غربی ها 100 میلیون انسان رو کشتن! (که بیشتر از این حرفاست!) و امریکا هم نسل سرخ پوستان رو نابود کردن،همینطوری کلی انسان رو در افریقا کشته! .. .
    • 16:43 IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      1 0
      کسانی که همه چیز رو به تیرانا نسبت می دهند دارند غیر مستقیم از منافقین خلق حمایت کرده و آنها را مطرح می کنند . در اصل می خواهند نام آن ها جریان داشته باشد و اسم آن ها زنده باشد . دلی مشرق با تمام ادعای زرنگی اش دارد مسقیم این کار را برای آن ها انجام می دهد.
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 1
      فقط این دوستمون فکر نمیکنه، خیلی‌ها میدونن که شماها از آلبانی پیام میزارین و مزدوری آمریکاست که خجالت داره!! کسی که بگه کل روسیه و مردمشو آب ببره حتما از اونهایی هست که 17 هزار نفرو ترور کردن وگرنه آدم حسابی ازین حرفها نمیزنه و آرزوی مرگ صدو خورده ای میلیون انسان رو نمیکنه !!! متوجه شدی از کجا فهمیدن از آلبانی پیام میزاری؟؟!
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    آژیر خطر ! شاهسوندی : فرقه رجوی زیستن در شکاف دارند. اگر بین روسیه و ایران به هم بخورد اشرف 4 در آنجا خواهیم داشت و تداعی حمایت روسیه در پیدایش بهائیت ! تجهیز نظامی شوند دیگر مثل مرصاد نمیتوان با چند بسیجی و پاسدار جلویشان ایستاد. سابقه فرقه نشان از بی رحمی و ضربه صائقه وار است.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 0
    امیدواریم تمام ظالمین سیل ببردتابه خداایمان داشته باشنندورحمت بزرگ خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس