کد خبر 1246033
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
سیل در غرب اروپا بیش از ۲۰ کشته بر جا گذاشت

بارندگی‌های شدید و سیلاب در آلمان تاکنون ۵۸ کشته و ۹۰ ناپدید داشته و راه های ارتباطی و آب و برق هزاران نفر قطع شده است. در بلژیک جان باختن ۱۱ تن تائید شده و ۴ نفر نیز مفقود شده اند.

در هلند، سوئیس و مسکو نیز بارش باران و سیل دسترسی به مناطق مختلف را  مختل کرده و صدها خانه خسارت دیده است. سیل و رانش کوه در استان ریزه در شمال ترکیه هم دستکم ۸ کشته و مفقود برجا گذاشت. 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    23 3
    مردم عبرت بگیرد عذاب همین است. تا هفته پیش اروپا دمای 45 درجه را تجربه می کرد و حالا سیل ویرانگر را. نظم ده هزار طبیعت کاملا به هم ریخته است ولی انسانها هنوز قبول نمی کنند دارند از کجا چوب می خورند.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      6 21
      حرف مفت نزن.یه نگاه به سطح رفاه و آسایش مردم تو اروپا بکن و یه نگاه هم به ایران بکن تا ببینی عذاب الهی برا کی وجود داره.
    • به 10.35 IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      4 0
      لابد از شدت آسایش و رفاه این همه کارتن خواب دارند. از شدت آسایش و رفاه بیشترین مصرف داروهای ضد افسردگی را دارند. از شدت آسایش و رفاه این همه آمار خودکشی دارند. از شدت آسایش و رفاه این همه بحران و اعتراض و درگیری دارند.... البته رسانه ها قرار است از جهنم برایتان بهشت بتراشند. البته عذاب هم شاخ و دم ندارد.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      2 0
      به عذاب الهی و ایناش کاری ندارم ولی ازین به بعد تو ایران سیل اومد یا یه اتفاق دیگه افتاد غربگداها لطف کنن خفه شن تا مسئولین کارشونو بکنن و اینقدر اروپا اینجور، آمریکا اونجور نکنن که گندش از فلوریدا تا کانادا و آلمان و.... دراومده!!! مرسی!
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      2 0
      مثل کبک همه سرشونا کردن تو برف .وقتی که شرک به خدا بیاری اسمان برکاتشو به وقتش نازل نمیکنه.و این عذابا نازل میشه .وقتی که فساد وبی بند و باری ترویج داده بشه خداوند زلزله را زیاد میکنه.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      1 0
      الآن خودت پول حرفی روکه زدی کارت به کارت کردی که اون حرف مفت زده؟اصلامتنشوخوندی یافقط خواستی پولی که گرفتی حلال باشه؟داره حرف ازمکافات اشتباهاتی میزنه که نظام طبیعت روبهم زده چه ربطی به سطح رفاه مردم داره؟مثلا آبهای روان تبدیل شده به سیل اول ی چشمه رومیفرسن برآوردکنه سطح رفاه چه جوریه بعدراه بیفتن؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    7 0
    مگه اونجا هم سیل میاد ؟؟ اونجا هم مردم در سیل میمیرند ؟؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    5 2
    احتمالا گفتند مرگ بر آمریکا ..که الان عذاب بهشون نازل شده
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    سلام.حالا اونایی که سالها سال در رابطه با اقتصاده و نمی دون ..! المان میگفتن! حرفی برای گفتن دارن؟! یا فقط سیل شیراز و ..! از بی عرضه ماست! همین المان در زمینه کرونا هم نتونستن هیچ غلطی بکن! .. چرا مسئولینشون نیومدن! سیل بند ببند! یا سدها و شهر سازی هاشون رو درست کنن که اینطوری سیل نبرشون و مردمشون کشته نشن؟! .. بله همه ما میدونی میشه اصول شهرسازی رو درست کرد،مسئولین ما می تونستن برنامه ریز کن و عده ای هم کم کاری کردن! اما این رو بداینم،که اگر بهترین ها رو هم داشته باشیم! وقتی خدا بخواد ،میبره! ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس