کد خبر 1246045
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
اتفاق عجیب برای حامد لک در ضربات‌پنالتی استقلال/ ماجرای برگه مهمی که گم شد!

زمانی که بازی بزرگ جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال به ضربات پنالتی کشیده شد، حامد لک سر هر پنالتی استقلالی‌ها از نیمکت می‌پرسید: کجا می‌زند؟!

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه‌ای بدون گل مساوی به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی‌ها بکشد.

بلافاصله پس از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه توسط علیرضا فغانی، ظاهراً آنالیزورهای پرسپولیس از طریق داوود فنایی مربی گلرهای این تیم، کاغذی در اختیار دروازه‌بان خود قرار دادند. گویا روی این برگه اسامی پنالتی‌زنان استقلال و محل زدن ضربات آنها نوشته شده بود و حامد لک پس از نوشیدن آب و کمی استراحت نگاه دقیقی به آن بیندازد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی حرفش را به کرسی نشاند

آن طور که به نظر می‌رسید دروازه‌بان اول پرسپولیس که خودش پنالتی‌گیر است این کاغذ کمکی را گُم کرده بود. او هنگام ضربات پنالتی استقلالی‌ها مرتب از نیمکت خود می‌خواست که بگویند طرف ضربه‌اش را کجا می‌زند و با دست علامت‌هایی می‌داد اما جوابی نمی‌گرفت! آنالیزورهای پرسپولیس و مربی گلرهای این تیم هم کاغذ را پیدا نکرده یا اینکه اجازه نداشتند به حامد لک نزدیک شوند یا کمکی به او کنند!

همین مسئله باعث سردرگمی و دوگانگی گلر پرسپولیس شده و تا حد زیادی کار پنالتی‌زنان استقلال را راحت کرده بود. اغلب پنالتی‌زنان استقلال منهای مهدی قایدی ضربات پنالتی خود را به زیبایی تبدیل به گل کردند تا در نهایت آبی‌ها برنده دربی حذفی شده و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور صعود کنند.

شاید اگر آن کاغذ پیش از شروع ضربات پنالتی به حامد لک داده نمی‌شد این گلر پنالتی‌گیر می توانست راحت‌تر کار خودش را انجام دهد و آن طور با یأس و نومیدی از نیمکت تیمش کمک نخواهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    6 6
    وقتی که توپ بخوره به تیر و از یک قدمی نخواد بره تو گل، قطعا تو ضربات پنالتی هم تو گل نخواهد رفت.....
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      4 4
      خوبه که فقط دو موقعیت داشتید.استقلال ۵،۶ موقعیت خوب داشت.فرانوش نکن نزدیک بود کنعانی گل به خودی بزنه و شانس آوردید
    • لنگ IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      2 1
      نکنه موقعیت های تاج و سرورت رو فراموش کردی؟عنعانی نزدیک بود قشنگ ترین اتفاق زندگیش رو رقم بزنه.بعداون تیرک یادت رفته دوتا موقعیت خراب کردن تاجیا؟؟؟؟ فقط بلدین زربزنین. تو امار اخر بازی تاج همه جوره سرتر بود واین نشان از برتر بودن مامیداد. بهتره بهونه الکی نیاری. تاج مستحق برد بود اونم تو نود دقیقه. لنگیا زر نمیزنن سوس ماس
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 1
      ۹۰ که هیچ تو ۱۲۰ د قيقه هم عرضه نداشتین ببرین پس ببند و تو که عارت می یاد اسم تیمت و بگی دیگه اصلا زر نزن!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    4 1
    آره مشخص بود خیلی استرس داره بهتر بود از اول بهش نمی‌دادن بدتر شد ...
  • FR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 2
    احتمالا لنگیها هم در تمام طول بازی هم هرکدام یک کاغذ تو جیب داشتند و یا گمشون کرده بودند یا فرصتی برای خوندن ان نداشتند که اینمه سراسیمه بازی میکردند با کاغذ بازی که نمی شه برنده شد البته اگر یک کاغذ به داور داده میشد ممکن میشد
  • سعید IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 0
    خوشبحال اشخاصی که فوتبال کثیف ایران را نگاه نمی کنند. اعصابشان راحت است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس