کد خبر 1245238
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
شناسایی ۸۰۵ ماینر طی دو روز گذشته

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با برخورد با تولیدکنندگان رمزارزها به صورت غیرمجاز و جلوگیری از ادامه کار آنها ما شاهد بهبود وضعیت برق و جلوگیری از قطعی‌های مکرر هستیم.

به گزارش مشرق، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر با برخورد با دارندگان غیرمجاز ماینرها و تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز، شاهد بهبود نسبی در حوزه برق و جلوگیری از قطعی‌های مکرر در این بخش بودیم.

بیشتر بخوانید:

صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال در کمین سرمایه‌های ایرانیان

وی افزود: تمام استانداران برای این منظور پای کار آمدند و در استان‌های مختلف جلوی فعالیت ماینرهای غیرمجاز شدیدا گرفته می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: گذشته از بحث ماینرها عدم توجه کافی به فرمایش چند سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین برق از طریق انرژی هسته‌ای، امروز این مشکلات را برای ما در حوزه برق پیش آورده و امروز همگان ضرورت این موضوع را درک می‌کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تعدادی از نیروگاه‌های ما باید اورهال شوند و به مدار تولید بازگردند و به دلیل خارج شدن آنها از مدار تولید برق، توان تولید ما نیز کاهش یافته است.

وی افزود: از این گذشته باید تولیدکنندگان بخش خصوصی به عرصه بیایند و زمینه برای حضور آنها برای تولید برق فراهم شود و در مورد فروش برق به کشورهای همسایه باید این کار به گونه‌ای مدیریت شود که لطمه‌ای به تامین نیازهای داخلی نزند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: همان طور که گفتم توجه به انرژی هسته‌ای در بحث تولید برق و اورهال نیروگاه‌های از مدار خارج شده و نیز تولید برق توسط بخش خصوصی و حضور فعال‌تر بخش خصوصی در این حوزه لازمه بهبود وضعیت موجود در ارتباط با صنعت برق است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنم IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    طبق تجربه شخصی بنده، این قشر مرفه و بی دین جامعه، حتی پدرومادرشون بمیرند حاضر نیستند از کاسبی مفت ماینرها کم کنند.
  • AU ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام.واقعا ماینر دیگه چی! که برخی ساده انگاری میکن! ازشون حمایت میکنن! قانون زندگی اینکه تا رنج نبری! نمی تونی کار مفیدی انجام بدی!. قدیما توی اینترنت! میگفتن بشین تبلیغات رو نگاه کنید! یا لینک ها رو بدید! و پخش کنید! به هر کدامش مثلا 100 تومان و.. به شما میدیم! الان حرفه ای تر شدن و به اسم رمز ارز،خدا میدون پشت صحنه چه کارها وحشتناکی میکن! اگر این شغل مفت،در کشور راه اندازی بشه و همگیرش بیشتر بشه! کلی از سرمایه و انرژی وقت و سخت افزار و .. صرف این کار میشه!. اونیکی میخواد اینطوری درامد زایی کن،برن تویه همون کشورها غربی و اروپای و .. اینکار رو بکن! چرا با سرمایه یک کشور مسلمان باید این کارها رو بکن! سابقه گذشته نشون میده! که اینجور ظاهرش و اولش جذبه! بعدش مشخص میشه چه فاجعه پشت نشسته! بازم تکرار میکنم! که انهایی که اندیشه میکن! کمی فکر کن! اون خارجی که این ارتش اینور انور میکن! و برای پول هرکاری میکن! میزارن شما! بیاید راحت! درامد زایی کنید!؟ .. چه مافیای و گروهی پشت سر این رمز ارزها هست؟! که بردشون تا تویه مجلس میره!؟! اصلا خود نماینده مجلس که حامیش هستن! می تون خیلی ساده بیان برای مردم توضیح بدن،این رمز ارز،سودش به کی میرسه! و اصلا چی هستن!؟! اگر راست میگن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس