گردان

سخنگوی گردان‌های القدس روز شنبه در سخنرانی خطاب به صهیونیست‌ها گفت که شما در فلسطینمان چیزی جز شکست عایدتان نمی‌شود.

به گزارش مشرق، «ابو حمزة» سخنگوی گردان‌های القدس روز شنبه در سخنرانی گفت که امروز پیروزی که مردم فلسطین و مقاومت بدست آوردند را جشن می‌گیریم.

وی در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد که گردان‌های القدس به دقت اوضاع را زیر نظر دارد.

سخنگوی گردان‌های القدس اضافه کرد: «به دوستان اطمینان می‌دهیم و به دشمنان هشدار می‌دهیم که اندوخته‌همایمان همچنان خوب بوده و همچنان چیزهای بیشتری داریم و به اقدامات تا آزادسازی ادامه خواهیم داد».

ابوحمزه تاکید کرد که قدرت موشکی مقاومت بخشی از قدرت آن به شمار می‌آید و قول داد که یادبود پیروزی را به روز آزادسازی تبدیل خواهد شد.

وی به جنگ ۱۲ روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که دست برتر را در نبرد داشتیم و نتانیاهو را بیرون کردیم.

سخنگوی گردان‌های القدس گفت: «توانستیم که سالگرد انتقال سفارت آمریکا به قدس و یادبود روز نکبت را به یابود پیروزی و شکست استکبار دشمن تبدیل کنیم».

ابوحمزه در ادامه سخنرانی خود با تشکر از جمهوری اسلامی ایران گفت: «ایران برای تأمین ابزار قدرت ما بسیار زحمت کشید و در طول جنگ با رهبری ما در ارتباط بود».

وی در بخشی از سخنرانی خود خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «شما در فلسطینمان هیچ عایدی جز شکست نخواهید داشت».

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه دو هفته پیش در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

با  اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 0
    به امید نابودی همه ظالمان عالم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس