کد خبر 1244653
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش مشرق سمیه رفیعی نماینده تهران در توئیتی نوشت: در جریان سفری یک روزه به اتفاق جمعی از همکاران جهت بررسی، پایش و نظارت بر نحوه مواجهه دستگاه‌های مسئول در خصوص آلودگی‌های زیست محیطی استان کرمان وارد مرکز این استان شدم.

در ابتدای ورود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار دل‌ها طی دیداری با نماینده ولی فقیه استان بر لزوم درک مشترک و اولویت مسئله محیط زیست در مطالبه گری فعالان انقلابی از مدیران استانی تاکید کردم.

بعد از آن به بازدید از کارخانه مس سرچشمه پرداختم، و طی جلسه‌ای در جریان آخرین اقدامات مدیران این شرکت در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کاهش مخاطرات زیست محیطی قرار گرفتم.

با آنکه به واسطه استخدام و بکارگیری فناوری‌های نوین از میزان آلودگی های زیست محیطی خصوصا آلودگی خاک این کارخانه و غلظت آلاینده‌های خروجی از دودکش‌های آن کاسته شده بود اما اقدامات جدی‌تری باید اندیشه شود تا مردم نجیب این خطه بیش از این از نبود هوا و زیست سالم آزرده نشوند.

در جمع مدیران هم صراحتا گفتم که باید حداکثر همت خود را معطوف به خدمت برای مردمان این منطقه کنند تا خدای ناکرده این گزاره که «دودش برای ما، دلارش برای دیگران» در اذهان شکل نگیرد.

پیگیری یک نماینده برای ارز آوری بدون دود

پیگیری یک نماینده برای ارز آوری بدون دود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس