کد خبر 1243932
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بیرانوند: با حضور کی‌روش و بازیکنان ایرانی در پرتغال احساس تنهایی نمی‌کنم

دروازه بان ایرانی بواویشتا، گفت: چند بازیکن ایرانی و کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در پرتغال حضور دارند، به همین خاطر هرگز احساس تنهایی نمی کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان روز گذشته با قراردادی یک ساله به صورت قرضی از آنتورپ بلژیک به تیم بواویشتا پرتغال ملحق شد.

بیرانوند در مصاحبه با سایت باشگاه پرتغالی گفت: از چالش جدیدم خوشحال هستم. استقبال خوبی از من در این باشگاه شد و مطمئنم که فصل خوبی را در بواویشتا آغاز می کنم. هر جایی که لازم باشد آماده کمک به تیم هستم.

وی درباره اینکه چه احساسی از حضورش در کشور پرتغال دارد، گفت: برای اولین بار در کشور پرتغال و شهر پورتو حضور پیدا کردم. رفتار خوبی با من داشتند و از این انتخاب خوشحال هستم. چند بازیکن ایرانی و کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در پرتغال حضور دارند به همین خاطر هرگز احساس تنهایی نمی کنم.

دروازه بان ایرانی درباره هواداران بواویشتا، گفت: قبل از آمدن به اینجا می دانستم بوآویشتا هواداران خوبی دارد. هوادار همیشه یار دوازدهم تیم است و حمایت آنها اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش خود را می کنم تا به تیم کمک کنم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

بیرانوند درباره سختی مسیر فوتبالی اش، گفت: من مسیر طولانی ای را در فوتبال گذراندم. الان در ایران مشغول تهیه مستندی از زندگی فوتبالی خودم هستم. دوران سختی را داشتم و بسیار در این مسیر مبارزه کردم. احساس افتخار می کنم که به این سطح از فوتبال رسیدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    در پرتغال هر وقت احساس تنهائی کردی میتوانی با کریس رونالدو سر اون پنالتی جام جهانی 2018 حسابی یک " کل کل" راه بیاندازی حالش را بگیری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس