رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل: ایران بدون سلاح هسته‌ای هم تهدید اصلی برای ماست

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران همواره حتی بدون داشتن سلاح هسته‌ای تهدید اصلی برای اسرائیل به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، «گادی ایزنکوت» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را حتی بدون داشتن سلاح هسته‌ای، تهدیدی اصلی برای اسرائیل دانست.

بیشتر بخوانید:

سناریوی تخیلی ارتش اسرائیل برای ایران‌هراسی

وی که با روزنامه «جروزالم پست» گفت‌وگو می‌کرد، به جنگ ۱۱ روزه اخیر غزه اشاره کرد و گفت که گروه‌های مقاومت در عرض ۵ دقیقه، ۱۳۰ فروند راکت و موشک به سمت مناطقی از اسرائیل شلیک کردند تا سامانه دفاعی موشکی (گنبد آهنین) قادر به پاسخگویی نباشد.

وی افزود: ارتش اسرائیل پیشتر هشدار داده بود که هرگونه جنگ آتی با حزب الله خسارات خیلی بیشتری به بار خواهد آورد و ممکن است به مرگ ۱۰۰۰ اسرائیلی منجر شود.

گادی ایزنکوت تصریح کرد: استراتژی ما به طور کلی در عرصه فلسطین و یا به طور خاص با غزه به اندازه کافی مشخص نیست.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد که همچنان به تقویت قدرت بازدارندگی با غزه و افزایش طول دوره‌های آتش‌بس و بازگشت به شرایط عادی نیاز است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    2 6
    اسراییل و صهیونیسم خیلی بد و شیطان صفت هست ولی برا مردم خودش از هیچ چیزی برا آسایش شون دریغ نمیکنه.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      4 0
      بطور کل رابطه حاکمیت لیبرال سرمایه داری با مردم رابطه دوتا هووی خونی ه در منافع، رابطه پدر فرزندی که نیست بزرگوار میفرمایید همه جور آسایش رو فراهم میکنه . در جزئیاتش هم باید به جامعه و قوانین این رژیم مراجعه کرد از دور چیزی مشخص نیست .
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    5 0
    از اولشم مشخص بود برجام هسته ای اگر اتفاق می افتاد تحریمها همچنان ادامه و اضافه میشد تا برجام دو و سه و ... صورت بگیره . برای همین تحریمها باید یکجا و عملی برداشته بشه و الا این قوم از یهود و نصارا نه به عهد عمل میکنند نه از شما راضی میشوند .
    • iran IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      5 0
      درود بر شما ... دقیقا" .. آمریکا تحت هیچ شرایطی دست از تحریم و دشمنی علیه ایران بر نخواهد داشت، آمریکا مامور و عمله صهیونیست هاست به چیزی کمتر از تجزیه کل منطقه در راستای حکومت رویایی نیل تا فرات یهود رضایت نخواهد داد .. زهی خیال باطل ! پاینده ایران
  • عباس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 2
    ما با دست خالی هم واسه اسراییل تهدیدم
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      2 0
      ولی فکرشو بکن با بمب اتمی چی میشیم دیگه!!!
  • US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    2 6
    اینا خبر دارن ما تو آب و برق مملکت موندیم یا نه ؟
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      4 2
      من تو کالیفرنیا هستم دستمال توالت دوباره نایاب شده آخه اینم شد زندگی؟؟؟ میدونم ربطی نداشت ولی گفتم به اندازه آب و برق مملکتمون به بمب اتم ربط داره!!!!
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 1
      تو پاتو از دهاتتون بیرون نذاشتی عزیزم
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      مردم ایران خبر دارن اونا هیچی ندارن و کارتن خواب شدن؟
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 1
    متاسفانه هنوز به اندازه کافی قدرت حماس بالا نرفته .چون در 5دقیقه میبایست حداقل ازطرف حماس 5هزارموشک وراکت شلیک میشد واین عدد درحزب اللهبده برابر یعنی در5دقیقه 50هزارموشک.ودر مورد ایران باز این عدد بده برابر تا انشا اله بابک حمله همه جانبه در یکروز اسرائیلو نابود کنیم.بحول قوه الهی بزودی این اتفاق خواهد افتاد
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 1
    رژیم صهیونیستی اسرائیل کشور نیست ! پایگاه و قلعه جنگی استعمار در منطقه است ما ایرانیان ملتی چند هزار ساله و کهن و ریشه دار در منطقه هستیم و به استعمارگران صهیونیست اجازه نخواهیم داد این قلعه جنگی تروریستی و مرکز شرارت و توطئه رو در منطقه حفظ کنند .. شیر خاورمیانه است ایران زمین ..
  • علی محمدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 0
    اول از همه امیدوارم مشرق کامنت منو سانسور نکنه و جهت آگاهی مردم منتشر کند، ممنونم باید بگم ساخت سلاح هسته ای بسیار برای ایران مهم و واجب هست سلاح هسته ای تنها سلاحی هست که بازدارندگی کامل برای ما میاره توی این دنیا که مثل جنگل میمونه ما نباید دور سلاح اتمی خط بکشیم چون فقط اونه که میتونه موجودیت میهنی ما رو بیمه کنه... تمام تحریم ها به ما اعمال شده و برجام رو نابود کردند اما صنعت هسته ای ما هم نابود شد و دانشمندان ترور شدند... پس چرا ساخت سلاح اتمی را نادیده میگیریم؟؟؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      1 0
      سخن 100% صحیح و به جایی زدید هم میهن
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      1 0
      به نظر من پیروی از اسلام و ولایت و مکتب اهل بیت پیامبر ص ، از بمب اتم قویتر است و صد البته راه های بسیاری برای خنثی کردن سلاح های کشتار جمعی وجود دارد و یکی از آنها نابودی آنها از فاصله دور و در سرزمین اصلی است ، به همین خاطر ماهواره نظامی و رصد گری فضائی و موشکهای بالستیک و نیروی دریائی راهبردی و همچنین نیروی هوائی خودکفا در اولویت اول تکنولوژی است ، همچنین سلاح های خاصی وجود دارد که می توانند تهدید کننده را مورد تهدید قرار دهد و آنها هم می دانند که ایران اسلامی حتی بدون سلاح اتمی هم کاملا یک تهدید جدی برای دشمنان است و نباید با آن شوخی کرد.اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    تهدید خوی نژادپرستی صهیونیستهای گوساله پرست و دشمنان بشریته نفهم بیشعور .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس