کد خبر 1243029
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
شیری: امیدوارم دغدغه‌های مالی پرسپولیس برطرف شود/به جای جواب به دیگران باید تمرکزمان روی 4 بازی آینده باشد

مدافع تیم پرسپولیس گفت: الان وقت جواب دادن به هجمه های حریفان نیست زیرا برای کسب قهرمانی باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی شیری به تشریح آخرین شرایط تیم پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم پرداخت که این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس در گرمای اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. درباره این بازی چه صحبتی داری؟

واقعا بازی سختی داشتیم و گرمای زیاد و چمن بلند هم ما را اذیت کرد و روی همه چیز تاثیر گذاشت. همه این مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم سه امتیاز را مقابل فولاد کسب کنیم. البته با توجه به شرایط موجود، همین که با تساوی در این مسابقه توانستیم صدرنشینی را حفظ کنیم جای شکر دارد. اکنون هم آماده بازی با آلومینیوم می شویم. 

 سپاهان، رقیب اصلی پرسپولیس برای کسب قهرمانی هم در هفته بیست و ششم برابر پیکان به تساوی رسید. البته بسیاری از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند قضاوت این مسابقه به سود سپاهان بود.

هیچ وقت درباره داوری صحبت نکرده و الان هم نمی‌خواهم صحبت کنم زیرا داور هم مثل ما انسان است و امکان دارد اشتباه کند.

 البته در هفته های اخیر خیلی‌ها مدام روی این موضوع تاکید کردند که داوری به سود پرسپولیس بوده و به این شکل شما را تحت فشار قرار دادند.

فقط می توانم بگویم امیدوارم در کشور ما هم مثل سایر مناطق جهان از تکنولوژی VAR استفاده شود تا داوران راحت‌تر کارشان را انجام بدهند اما این صحبت هایی که درباره پرسپولیس می‌شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 پرسپولیس برای گلات قهرمانی(پنجمین قهرمانی مداوم) چهار بازی حساس پیش رو دارد و قطعا انگیزه های زیادی برای این دیدارها دارید.

اکنون سخت‌ترین و مهم ترین بازی ما با آلومینیوم اراک است. امیدوارم سه امتیاز این دیدار را بگیریم زیرا فقط برای قهرمانی می جنگیم‌ و جای هیچ اشتباهی وجود ندارد.

 در این مسابقه مقابل علیرضا منصوریان قرار می گیری که خاطرات خوبی از وی در دوران حضورت در نفت تهران داشتی.

علی آقا مربی خیلی خوب و قابل احترامی است. هر جا باشد برایش آرزوی موفقیت دارم و به نظر من هرجایی بوده خوب کار کرده است اما تیم ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز بازی با آلومینیوم اراک نیاز مبرمی دارد. با تمام احترامی که برای منصوریان و تیمش قائل هستم باید با برد از این مسابقه بیرون بیاییم.

 برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و کسب جام حذفی، مشکلات زیادی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که مهم ترین آن مسائل مالی است. درباره این موضوع صحبتی داری.

مشکلات مالی همیشه برای پرسپولیس وجود داشته و الان هم است. فقط امیدوارم زودتر حل شود زیرا بازیکنان و کادرفنی زحمت زیادی برای کسب قهرمانی می کشند و باید دغدغه شان رفع شود. باید بتوانیم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

 چهارشنبه هم جعفر سمیعی و مجید صدری در تمرین پرسپولیس شرکت کرده و مشکلات موجود را برای بازیکنان مطرح کردند.

فقط امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند هرچه سریع‌تر به قول های خود عمل کنند تا تیم در وضعیت بهتری قرار بگیرد. البته من به عنوان بازیکن دوست ندارم درباره مشکلات باشگاه صحبت کنم و باید مدیریت درباره آنها پاسخگو باشد. تا جایی که امکانش وجود دارد به باشگاه کمک می‌کنیم و صد در صد توان‌مان را برای موفقیت پرسپولیس گذاشته‌ایم.

به نظرت دلیل این همه هجمه وارد شدن به پرسپولیس چیست؟

دلیلش قدرت و شخصیت قهرمانی پرسپولیس است. هرسال برخی صحبت‌هایی می کنند که اصلا به این حرف ها توجهی نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

 بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر بارها خواستار انتشار قراردادهای‌شان شده‌اند تا از این طریق حرف و حدیث ها درباره حمایت های خاص از این تیم از بین برود.

همه چیز را در هفته های اخیر شفاف گفته ایم و به نظر من اکنون به جای جواب دادن به این صحبت ها باید تمرکزمان روی چهار بازی باقی مانده و کسب قهرمانی باشد.

پس از دیدار با آلومینیوم باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال به زمین بروید. 

برای رسیدن به موفقیت بازی به بازی پیش می رویم و در حال حاضر هم تمام تمرکزمان روی دیدار با آلومینیوم است. پس از این مسابقه به بازی با استقلال فکر می کنیم.

در هفته های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشتی. تا چه اندازه امیدوار هستی با تکرار این روند در دیدارهای آتی بازهم به تیم ملی دعوت شوی.

شک نکنید برای دعوت مجدد به تیم ملی تمام تلاش خود را به کار می گیرم و امیدوارم با ارایه بهترین عملکرد برای پرسپولیس، بار دیگر فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    با رفتن مسعود سلطانی فر،دغدغه‌های تیم مسعود تازه شروع خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس