کد خبر 1243022
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
نوری: استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی جام حذفی است

استقلال در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول از لحاظ امتیازگیری داشته است.

به گزارش مشرق، استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز رفت و موفق شد حریف خود را در ورزشگاه ازادی با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد و با ۴۷ امتیاز جایگاه سومی‌اش را بیش از پیش تثبیت کند.

استقلال در ۱۶ هفته با محمود فکری به ۲۷ امتیاز دست پیدا کرد و میانگین ۱.۶۸ امتیاز را در هر مسابقه به ثبت رساند. آبی‌پوشان در ۱۰ دیدار بعدی با هدایت فرهاد مجیدی ۲۰ امتیاز را دشت کرده‌اند که متوسط امتیازگیری‌اش ۲ است. یعنی روند امتیازگیری سرمربی کنونی استقلال از سرمربی پیشین ۳۲ صدم بهتر بوده است.

آبی‌پوشان تهرانی در نیم‌فصل اول ۲۶ امتیاز دشت کردند و حالا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان نیم‌فصل دوم موفق به جمع‌آوری ۲۱ امتیاز شده‌اند. میانگین امتیازگیری از ۱.۷۳ به ۱.۹۰ رسیده است. شاگردان مجیدی حتی در صورتی که بتوانند در چهار دیدار باقیمانده مقابل سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی و سپاهان ۶ امتیاز را کسب کنند و به نیمی از امتیازات برسند در مقایسه با نیم‌فصل اول پیشرفت داشته‌اند.

حال باید دید در پایان لیگ بیستم آبی‌پوشان پایتخت در چه جایگاهی به کار خود خاتمه خواهند داد و چه رتبه‌ای را به دست می‌آورند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آسمان آبی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    در سخت ترین روزهای فوتبال استقلال ، مجیدی در عین شگفتی امتیاز می آورد در صورتی که هر شخص دیگری بجای فرهاد بود از پا می افتاد، عده ای در پی نابودی استقلال کمر همت شان را بسته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس