image.png

با خرید قسطی موبایل، می‌توانید با بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید، به مدل‌های بالاتری دست پیدا کنید و از بین موبایل‌های بالارده انتخاب کنید.

دنیای دیجیتال آنقدر با سرعت جلو می‌رود که گاهی از تغییرات هر روزه آن شگفت‌زده می‌شویم. برای مثال فرض کنید قصد خرید گوشی هوشمند داشته باشید، با جستجویی سریع متوجه می‌شوید که گزینه‌های پیش روی شما آنقدر زیاد هستند که انتخاب را برایتان به کابوس تبدیل می‌کنند.

برند، سیستم عامل، قدرت صفحه نمایش، کیفیت دوربین، حافظه داخلی و .... بسیار موارد دیگری که باید در نظر بگیرید تا گوشی مناسب خود را پیدا کنید ذهنتان را مشغول می‌کنند. اما نگران نباشید، راه حل در فیلترکردن و اولویت‌بندی نیازهایتان است. در این مطلب ما فیلتر قیمت را مدنظر قرار دادیم. اگر ۲۵ میلیون تومان برای خرید گوشی جدیدتان کنار گذاشته‌اید با ما همراه باشید تا در تصمیم‌گیری با معرفی چند گوشی هوشمند کمک‌تان کنیم.

Galaxy S۲۱ Plus سامسونگ، نوآوری فردا را برایتان به ارمغان می‌آورد

این مدل گوشی سامسونگ با بودجه ۲۵ میلیونی شما سازگاری دارد. از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کند،

S۲۱ با ظاهری جذاب و سخت‌افزاری قدرتمند، اوایل ۲۰۲۱ رونمایی شد تا حسابی از علاقمندان به سری گلکسی دلربایی کند. این گوشی با صفحه نمایش با کیفیت با نرخ بروزرسانی داینامیک و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، گزینه خوبی برای خرید گوشی در این رنج قیمتی است. بعضی از کاربران از اینکه این گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند ابراز نارضایتی کرده‌اند و بعضی‌ها هم داغ کردن پشت گوشی را از نقاط ضعف آن دانسته‌اند.

سامسونگ در تعریف این محصول گفته است: S۲۱ برای سبک زندگی امروز نوآوری فردا را به ارمغان خواهد آورد.

شیائومی مدل Mi ۱۰ ۵G M۲۰۰۱J۲G، هم گوشی و هم پاوربانک

شیائومی محصولی زیبا، مقاوم و مجهز به قابلیت‌هایی فراتر از حد و مرزها ارائه کرده است که البته قرار نیست تمام بودجه ۲۵ میلیون تومانی شما را تمام کند، با حدود ۲۳ میلیون تومان شما گوشی هوشمندی فارغ از هر گونه محدودتی خواهید داشت.

Mi ۱۰، طراحی خارق‌العاده‌ای دارد، امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا را فراهم می‌کند و با قدرت ثبت ویدیوهایی با کیفیت ۸K و تماشای ویدیوها با کیفیتی بالاتر از HD شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

کاربران از تک‌ سیم‌کارت بودن این گوشی احساس نارضایتی دارند.

هوآوی مدل P۴۰ Pro ELS-NX۹، ابر گوشی که شما را به عکاسی حرفه‌ای تبدیل می‌کند

P۴۰ هوآوی، پرچم‌دار همه‌چیز تمام هوآوی آمده است تا صحنه کارزار غول‌های سازنده گوشی‌های هوشمند را جذاب‌تر از همیشه کند. صفحه‌نمایش اولد با رزولوشن بالا، دوربین چهارگانه با کیفیت، حسگر اثر انگشت اپتیکال، استاندارد ضد آب IP۶۸ و سخت‌افزار قدرت‌مند P۴۰ هر آنچه را از یک گوشی موبایل انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. این گوشی موبایل باتری نسبتا قدرت‌مندی هم دارد و با امکان شارژ بسیار سریع و شارژ کردن بی‌سیم دیگر گوشی‌ها تقریباً از هر نظر گوشی ایده‌آلی به‌حساب می‌آید.

هنگام انتخاب گوشی‌های هوآوی باید حواس‌تان باشد از برنامه‌های سرویس گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

اپل مدل iPhone ۱۱ A۲۲۲۳، هوای جیبتان را دارد

خب بر هیچ‌کس پوشیده نیست که مدل‌های iPhone ۱۱ Pro و ۱۱ Pro Max ، دلبرکان مشهور و محبوب امسال هستند، اما اگر شما دل در گرو این گوشی‌ها نهاده‌اید و با نگاهی به بودجه خودتان آه از نهادتان برآمده است، هیچ نگران نباشید، این مدل گوشی برای شما طراحی شده است، قیمتی پایین‌تر از مدل‌های محبوب دارد، (این گوشی با کانفیگ‌های مختلفی در بازار موجود است؛ قیمت‌ها در بازه ۲۳میلیون تا ۳۷میلیون است) اما این کاهش قیمت باعث نشده است که ویژگی‌های خوبش را از دست بدهد.

اگر کیفیت صفحه‌نمایش، قدرت باتری کمی پایین‌تر را می‌توانید تحمل کنید و امکان زوم اپتیکال خیلی هم برایتان مهم نیست، این گوشی رفیق خوبی برایتان خواهد شد.

اما حواستان باشد، محصولی را خریداری کنید که در پک آن هندزفری و شارژر داشته باشد تا متحمل هزینه اضافه‌ای برای خرید آن نشوید.

 با هر بودجه‌ای می‌توانید گوشی مورد علاقه‌تان را بخرید

برای خرید گوشی مورد علاقه‌تان دو راه دارید. می‌توانید منتظر بمانید تا کل مبلغ گوشی را پس‌انداز کنید، و بعد با خیال راحت آن را بخرید. البته معلوم نیست چه‌قدر زمان ببرد و در این فاصله قیمت گوشی مورد نظر سر به آسمان بگذارد یا نه؟

اصلا شاید آنقدر تکنولوژی‌های جدید به بازار بیاید که دیگر انتخاب قبلی‌تان از چشمتان بیفتد.

و اما راه دوم....

خرید قسطی موبایل

بله، راه دوم راه راحت‌تری است. هر زمان که دلتان بخواهد به گوشی مورد علاقه‌تان خواهید رسید. خرید گوشی قسطی راه عاقلانه و به صرفه‌ایست.

موبایل موردنظرتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دست‌هایتان خواهد بود، از تکنولوژی به روز استفاده خواهید کرد و نیازی نیست روزهای زیادی صبر کنید و از دنیای دیجیتال دور بمانید.

با خرید قسطی موبایل، می‌توانید با بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید، به مدل‌های بالاتری دست پیدا کنید و از بین موبایل‌های بالارده انتخاب کنید.

از کجا موبایل قسطی بخرم؟

با توجه به نوسان‌های زیاد قیمت در بازار، عرضه‌کننده‌های موبایل راه‌ها و امکانات متفاوتی برای خریداران فراهم می‌کنند تا تجربه خرید آسان‌تری داشته باشند.

بسیاری از این مراکز، امکان خرید قسطی موبایل و دیگرکالاها را ایجاد کرده‌اند. معمولا پروسه دریافت اعتبار و خرید قسطی بسیار راحت و سریع انجام می‌شود.

در دیجی‌پی کافی‌ست، چک صیادی به نام خودتان و یا اعضای درجه یک خانواده‌تان داشته باشید، در سایت ثبت‌نام کنید، مدارک‌تان را بارگذاری کنید و کمی منتظر بمانید تا اعتبار شما تایید شود.

بعد به راحتی گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید، دریافتش کنید و همان‌طور که گوشی عزیزتان را در دست دارید، یکم ماه بعد اولین قسط‌تان را واریز کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس