کد خبر 1242268
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، بیشترین و کم ترین میزان افزایش نرخ ازدواج در استان های مختلف کشور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اعظم کریمی، مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با تشریح جزئیات آمار ازدواج در کشور طی سال ۹۹ گفت: در سال ۱۳۹۹ و در مجموع کل کشور با ۴.۴۲% افزایش آمار ازدواج نسبت به سال ۱۳۹۸ مواجه بودیم.

وی با اشاره بر بیشترین استان برخوردار از افزایش نرخ ازدواج عنوان کرد: استان خراسان جنوبی با بیشترین میزان افزایش ازدواج در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن، به میزان ۱۷.۰۲% درصد مواجه بوده است.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: پس از آن استان‌های یزد، کرمان، بوشهر و هرمزگان با حدود ۱۰ درصد در ردیف‌های بعدی افزایش نرخ ازدواج قرار دارند.

کریمی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کم‌ترین میزان افزایش نرخ ازدواج بوده‌اند، اظهار داشت: همچنین استان‌های کردستان با ۱.۳۳%، البرز با ۱.۱۳% و فارس با ۰.۱۴%، کمترین تغییرات در افزایش نرخ ازدواج را داشته‌اند.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

وی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کاهش نرخ ازدواج بوده‌اند نیز بیان کرد: استان‌های تهران با -۰.۵۸%، کرمانشاه با -۱.۷۴% و همدان با -۲.۶۶% با کاهش آمار ازدواج مواجه بوده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    6 0
    با این اوضاع اقتصادی و اجتماعی انتظار افزایش آمار ازدواج و تولد بی انصافی است.5224
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 7
      خدا گفته جور میکنه در ضمن چرا بین پولدارا کم شده فرزند آوری؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 2
    چی نکنه انتظار داشتید با این نرخ مضحک مسکن و خرجی ماهانه یک خانوار کوچک حالا بزرگ که بماند اوضاع خراب فرهنگی کشور اون از وضع مهریه این از وضع گذشت در خانواده بخاطر اینکه مملکت اصلا سیستم پرورشی و آموزشی نداره بیشتر بجای وزارت آموزش و پرورش وزارت عقده گشایی و هر نوع آموزش خلاف در کناره مطالب حجیم بدرد نخور هست دست آخر هم باتلاق کنکور و ورود به جمع روغن فکران دانشگاه ازدواج که جا خود راز بقا داریم انجام می دیدم فعلا برای زنده بودن می جنگیم والا اون که آرزو هست ما اگر مثل حیوانات به همون راحتی جفتگیری می کردیم وضع این نمی شد جو جنسی مملکت رو داره از داخل تهی می کنه ولی خدا بخدا یک عده خیلی یا احمق هستن یا نه اون که می دونید اینا به چشمشون نمی یاد خطرناکترین بی اخلاقی اجتماعی از همین مورد سرچشمه می گیرین و خوب دیگه اگر خیانت نیست چی هست؟ وقتی جوان که موتور هر مملکتی هست رو با این مسائل به بیراهه ببری ذهنش درگیر هرچی باشه جز پیشرفت معنوی و مادی هم خودش هم مملکتش.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    4 0
    ولمون کن بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس