بنزین

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز گفت: نفوذ آب به داخل یکی از مخازن پمپ بنزین باعث ورود آب به داخل پمپ شده بود که کارشناسان شرکت بررسی علت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 به گزارش مشرق، نعمت‌الله نجفی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در پی شکایت چند نفر از رانندگان مسیر اهواز آبادان که پس از سوختگیری از یکی از جایگاهای عرضه سوخت متوجه وجود آب در باک خودروی خود شده بودند و انتشار کلیپی از این موضوع، مامورین تعزیرات و کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز به موضوع ورود کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه ۵ خودرو که در جایگاه سوخت متوقف شده بودند از وجود آب در باک خودرو خود پس از سوختگیری شکایت کردند که با آزمایش نازل سوخت و بنزین جایگاه، صحت خبر مخلوط بودن آب با بنزین در یکی از مخازن بنزین این جایگاه مورد تایید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز تصریح کرد: کارشناسان این شرکت با مشاهده دوربین‌های مداربسته جایگاه در زمان تخلیه سوخت در مخازن، هیچ گونه تخلفی از جانب جایگاه‌دار دال بر مخلوط کردن عمدی آب با بنزین را مشاهده نکردند.

نجفی در خصوص جزئیات این خبر تصریح کرد: پس از مشاهده مخلوط بودن آب با بنزین در مخازن جایگاه، سریعاً جایگاه‌داران روند کار را متوقف و گزارش این موضوع را به شرکت پخش ارایه دادند که پس از بررسی غیر عمدی بودن حادثه، وجود منفذ در مخازن مورد تایید قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: متاسفانه نفوذ آب به درون یکی از مخازن جایگاه سوخت در مسیر اهواز به آبادان باعث مخلوط شدن آب با بنزین توزیعی به خودروها و ایجاد خسارت برای مردم عزیز و جایگاه دار شده بود که در حال حاضر تعیین خسارت شده است و به زودی پس از نظریه نهایی خسارات به آسیب دیدگان پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز در انتها اظهار داشت: این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که در تمام طول جریان تولید، انتقال و توزیع به جایگاه داران و حتی فروش، شرکت پخش با حساسیت کامل دنبال می‌کند و در این زمینه اولین خطا و تخلفی را که مشاهده کند سریعاً وارد عمل می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس